تاج: دادستانی دستور بدهد فسادها پیگیری می‌شود/ بعضی‌ حرف‌ها درست نیست

0:25 - 23 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۸۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر فساد وجود داشته باشد و دادستان تهران دستور بدهد موضوع پیگیری می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی ، مهدی تاج در حاشیه مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قرعه‌کشی به خوبی برگزار و برنامه دیدارهای تیم‌ها مشخص شد. مردم این مراسم را دیدند و فکر می‌کنم لذت بردند. این کار خوبی است که سازمان لیگ در پیش گرفته و نباید از آن عقب‌نشینی کند. سازمان لیگ باید زمینه را فراهم کند تا مراسم قرعه‌کشی هر سال بهتر از گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم خوبی بود. زمانی قرعه‌کشی لیگ در لیوان انجام می‌شد اما الان شرایط بهتر شده و از قرعه‌کشی راضی هستیم. امیدوارم هر سال این مراسم بهتر برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص غیبت تعدادی از چهره‌های فوتبالی در مراسم امشب گفت: ما علاوه بر کسانی که در سالن حضور داشتند عده‌ای دیگر را نیز دعوت کرده بودیم که نیامدند.

تاج با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها گفت: حرف‌هایی که گاهی اوقات مطرح می‌شود درست نیست لطفاً از این مسائل دست بردارید و فضای فوتبال را آرام کنید. من امروز به اردوی تیم کشتی رفتم و با چهره‌های مختلف حرف زدم در ادامه در کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کردم و آنجا از من در خصوص پرواز چارتر سوال شد، که من دیدم صحبت دیگری مطرح شده است.

وی در خصوص موضوع فساد در فوتبال عنوان کرد: از آقای جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران تشکر می‌کنم اگر فساد وجود داشته باشد و او دستور بدهد موضوع پیگیری می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما به دنبال انتصاب سخنگو هستیم اما تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد خودم صحبت می‌کنم ضمن این که جام شهدا را نیز با قدرت برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *