واکنش مسئول بسیج زنان به رواج یک پوشش جدید/ این مانتوهای موهن را از بازار جمع کنید

11:00 - 21 تير 1395
کد خبر: ۱۹۶۰۷۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر ضرورت جمع آوری این نوع مانتوهای موهن از بازار و جلوگیری از فروش آن‌ها، گفت: بدون تردید این قبیل تحرکات ضدارزشی سازماندهی شده است و این امر را می‌توان از فراوانی توزیع و قیمت نازل این نوع مانتوهای موهن فهمید.
تنتنتمینو اصلانی  رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به رواج یافتن مانتوهایی که عبارات موهن انگلیسی در آن درج شده است، اظهار کرد: رواج یافتن اینگونه محصولات و کالاهای مغایر با عفت عمومی  ناشی از غفلت متولیان و مسئولان فرهنگی کشور است؛ مسئولانی که حاضر به پاسخگویی در خصوص فراوانی توزیع این قبیل کالاهای ضدارزشی و وهن آلود در جامعه اسلامی‌مان نیستند.

اصلانی با اشاره به وسعت و حجم بالای تهاجم فرهنگی و غفلت مسئولان ذی ربط در این حوزه، تصریح کرد: مانتوهایی که اخیرا در بازار رواج یافته است بسیار حیازدا است و منافی عفت عمومی جامعه محسوب می شود؛ بر پشت این مانتوها جملات و عبارات زشت و موهن درج شده است که ضروری است به سرعت از بازار جمع آوری شوند و جلوی فروش آن گرفته شود.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور، بیان داشت: به نظر می رسد سودجویان و افرادی که برای تهاجم فرهنگی برنامه ریزی و دسیسه چینی می کنند بسیار هوشمند تر از مسئولان و متولیان فرهنگی کشور هستند و گویی مسئولان ما در خواب غفلت به سر می‌برند.

اصلانی با تاکید بر ضرورت جمع آوری این نوع  مانتوهای موهن از بازار و جلوگیری از فروش آن‌ها، گفت: بدون تردید این قبیل تحرکات ضدارزشی سازماندهی شده است و این امر را می‌توان از فراوانی توزیع و قیمت نازل این نوع مانتوهای موهن فهمید.

وی خاطرنشان کرد: قطعا جمع آوری این نوع مانتوها از بازار و جلوگیری از فروش آن‌ها خواست جوانان ماست چرا که این قبیل کالاها برای آن ها کسرشان محسوب می‌شود.




ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
باید چادر و مانتوی متناسب با فرهنگمان را تولید و ارزان در اختیار مردم بگذاریم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *