رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشخص شدن تکلیف پاساژ علاء‌الدین پس از گذشت یکسال/ تغییرات قالیباف همانند فیش های حقوقی غیر متعارف و نجومی بود

10:53 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۹۷۱
اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تغییرات ایجاد شده در راس معاونت های شهرداری تهران انتقاداتی را مطرح کردند.
مشخص شدن تکلیف پاساژ علاء‌الدین پس از گذشت یکسال/ تغییرات قالیباف همانند فیش های حقوقی غیر متعارف و نجومی بودبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اسماعیل دوستی در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: متاسفانه تغییرات نجومی و متعارفی در راس معاونت های شهرداری تهران ایجاد شده و این تغییرات را می توان همانند فیش های نجومی برخی مدیران نامتعارف دانست.

وی افزود: مشخص نیست چرا شهردار تهران همواره در آستانه یک عید دست به تغییر و تحول در شهرداری می زند و این اتفاقات نیز با عجله صورت می گیرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران باید برای تغییر در راس معاونت های خود با کمیسیون های مختلف شورای شهر مشورت می کرد اظهار کرد: اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را نداشته اما لازم بود قالیباف برای اعمال تغییرات در راس معاونت ها با کمیسیون های مختلف شورا مشورت می کرد.

در ادامه این جلسه احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز درخصوص جابجایی معاونان شهردار تهران گفت: در قانون جدیدی که در کمیسیونهای دولت مطرح است برخی موضوع انتخاب شهردار در شهرهای بالای 50هزار نفر با رای مردم را مطرح کرده اند.

وی افزود: اگر شاهد چنین اتفاقی باشیم بعد از اینکه موضوع انتخاب شهردار توسط مردم انجام شد کابینه شهردار توسط شورای شهر انتخاب شده و آن زمان ما می توانیم در خصوص استیضاح معاونین شهردار اظهار نظر کنیم.

غلامرضا انصاری عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تغییرات اعمال شده در راس معاونت های شهرداری تصریح کرد: متاسفانه در جابجایی های انجام شده به تخصص و توانایی افراد توجه نشده و این موضوع می تواند در آینده مشکل ساز شود.

وی افزود: تعامل شورا و شهرداری در حال حاضر خدشه دار شده و انتظار ما این است مدیریت شهری در زمان باقی مانده از عمر شورای چهارم همکاری بیشتری با شورا داشته باشد.

انصاری در ادامه با اشاره به مشخص نبودن تکلیف پاساژ علاء الدین یکسال پس از گذشت اعلام تخلفهای این پاساژ خواستار تعیین تکلیف آینده این مجتمع تجاری شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *