50 درصد بودجه تجهیز مساجد در ماه رمضان پرداخت می شود

21:20 - 14 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۷۰۰
در سال گذشته شهرداری تهران برای تجهیز مساجد، 42 میلیارد تومان هزینه کرد که امسال 50 درصد بودجه تعیین شده ،در ماه مبارک رمضان به مساجد پرداخت می شود .
به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در حوزه دین فعالیت های گسترده ای انجام داده است و برای تجهیز و ساخت مساجد بودجه های جداگانه ای اختصاص داده است .

وی افزود: در منطقه یک برای ساخت مساجدی چون ابوتراب، امیرالمومنین(ع)، امام علی (ع)، قمر بنی هاشم(ع)، پیامبر اعظم(ص) و ... و همینطور توسعه محوطه امامزاده صالح(ع)، امامزاده علی اکبر(ع)، امامزاده اسماعیل(ع) و .... کمک های جداگانه ای شده و برای تجهیز مساجد منطقه نیز 3 میلیارد تومان امسال در نظر گرفته شده است .

وی با تاکید بر تقویت ارتباط مردم با مساجد گفت: با اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی باید ارتباط مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان را با مساجد ارتقا دهیم که شهرداری تهران در این امر قدم های قابل توجهی برداشته است .

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: امسال به 400 مسجد که برنامه اعتکاف داشتند مبلغ یک میلیون تومان اهدا شد تا این برنامه معنوی هرچه بهتر برگزار شود و همچنین به 40 هزار خانواده فقیر و نیازمند شناسایی شده، بن خرید داده شد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *