آینده رژیم صهیونیستی تاریکتراز همیشه است/ طرح رسیدگی به اموال مسئولان در مرحله اجرایی است

12:23 - 11 تير 1395
کد خبر: ۱۹۲۲۷۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مردم فلسطین از هر ابزاری که دارند حتی چاقو برای دفاع از خود استفاده می‌کنند و بنده بر این باورم که آینده رژیم صهیونیستی تاریکتر از همیشه است و آگاهی ملت نسبت به موضوع فلسطین بیش از پیش گسترش پیدا کرده است.
آینده رژیم صهیونیستی تاریکتراز همیشه است/ طرح رسیدگی به اموال مسئولان در مرحله اجرایی استمصطفی میر سلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پیرامون حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به حمد خدا مردم ایران در راهپیمایی امروز  حضور چشمگیری داشتند و ثابت کردند که به آرمان‌های امام و انقلاب در دفاع از مردم فلسطین پایبند هستند.

وی افزود: مردم فلسطین از هر ابزاری که دارند حتی چاقو برای دفاع از خود استفاده می‌کنند و بنده بر این باورم که آینده رژیم صهیونیستی تاریکتراز همیشه است و آگاهی ملت نسبت به موضوع فلسطین بیش از پیش گسترش پیدا کرده است.

میر سلیم در پاسخ به این سوال که طرح رسیدگی به اموال مسئولین که قرار بود در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد رسیدگی قرار گیرد به کجا رسیده است، گفت: فکر می کنم مراسم تصویب این قانون تمام شده و درمجمع تشخیص مصلحت نظام به قطعیت رسیده است و الان در مرحله اجرایی در قوه قضائیه است.

انتهای پیام//



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *