شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

19:20 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۴۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست حوزه قضایی هوراند در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند بر شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، سرپرست حوزه قضایی هوراند در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند بر شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

سرپرست حوزه قضایی هوراند با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند که با محوریت  برنامه‌ریزی برای راهپیمایی روز قدس و مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان و لیالی پرفیض قدر و با اشاره به مصادف شدن این ایام با ایام شهادت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی این حادثه بزرگ را تبریک و تسلیت عرض کرده و مطالبی را در خصوص قانون گرایی و اجرای صحیح قانون و عدالت و اهمیت امر خطیر قضا مطرح کرد.

ابراهیم رنجبرزاده به خطبه 156 حضرت علی علیه السلام در نهج‌البلاغه اشاره کرده و خاطر نشان کرد: حضرت در این خطبه شب شهادت خود را شب شادی توصیف می‌نماید.

وی راه‌های پرهیز از غضب الهی را از نظر امیر مؤمنان احترام و اکرام مؤمن دانسته و افزود: در عصر حاضر خصوصاً در فضاهای مجازی به راحتی شایعه پراکنی، فضاسازی و آبروریزی انجام می‌شود که چنین اقداماتی موجب برانگیختن خشم و غضب خداوند قهار می‌شود. ارتباط با اهل بیت و اشک بر مصائب اهل بیت بنا به فرموده حضرت علی علیه السلام غضب خدا را فرو می‌نشاند.

سرپرست حوزه قضایی هوراند با قرائت آیه 125 سوره نحل که حضرت امیر مؤمنان در واپسین لحظات شهادت آن را تلاوت نمودند اظهار داشت: خداوند متعال در آیه شریفه می فرماید خداوند با کسانی است که تقوا پیشه کنند.

وی تقوا را عامل آرامش و بزرگترین عامل برقراری امنیت در جامعه برشمرد و با یادآوری فرمایشات حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری، شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس را از واجبات شرعی اخلاقی و اجتماعی و سیاسی عنوان کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *