جزئیات درگیری پلیس با تروریست های جیش الظلم در ارتفاعات خاش/ عملیات پاک سازی از زمین و هوا ادامه دارد

15:07 - 24 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۵۴۸۹
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پاک سازی ارتفاعات خاش از وجود تروریست ها از زمین و هوا ادامه دارد.
جزئیات درگیری پلیس با تروریست های جیش الظلم در ارتفاعات خاش/ عملیات پاک سازی از زمین و هوا ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری با اشرار گروهک جیش الظلم در ارتفاعات شهرستان خاش گفت: ساعتی قبل ماموران پلیس متوجه حضور اشرار در ارتفاعات شهرستان خاش شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در این ارتفاعات مشخص شد چند عضو گروهک تروریستی از مرز پاکستان وارد کشور شده اند.

به گفته رئیس پلیس سیستان و بلوچستان ماموران با این تروریست ها درگیر شدند که در جریان درگیری 5 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند. متاسفانه در این درگیری یک نیروی پلیس نیز به شهادت رسید.

رحیمی تاکید کرد: از اشرار به هلاکت رسیده 60 کیلوگرم ماده اولیه انفجار های تله های کنار جاده ای، مین های انفجاری، مقادیر زیادی سلاح و مهمات، کتاب های ضد دینی و دستور العمل تهیه انواع بمب و تله انفجاری کشف شد.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان افزود: 2 نفر از اشرار متواری شدند که عملیات پاک سازی از زمین و هوا در منطقه ادامه دارد تا این افراد دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

وی گفت: اطلاعات بیشتر در این رابطه به زودی اعلام خواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: در سال جاری دهها بار تروریست ها قصد ورود به کشور را داشتند که در نقطه صفر مرزی توسط مرزبانی یا نیروی انتظامی جلو آنها گرفته شده و اشرار به هلاکت رسیده اند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *