نامگذاری معابر شهر به نام شهدای محیط زیست/ توزیع افطاری‌های شهرداری در میان نیازمندان

9:45 - 18 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۷۷۸
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که افطاری‌های شهرداری تهران درماه مبارک رمضان در میان اقشار نیازمند محلات توزیع شود.
نامگذاری معابر شهر به نام شهدای محیط زیست/ توزیع افطاری‌های شهرداری در میان نیازمندان محلاتبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مرتضی طلائی در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می کنم برخی از معابر شهر تهران به نام شهدای محیط زیست نامگذاری شوند.

وی افزود: این هفته به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده و ما می توانیم از این شرایط استفاده کرده و مقدمات نامگذاری معابر را در دستور کار قرار دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تأکید بر نقش تأثیرگذار ایام رمضان درکاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: نماز و روزه نقش تأثیرگذاری در بازدارندگی از خطاها و جرائم داشته و بررسی آمار نشان می دهد در این ماه تا حدود زیادی از آسیب‌های اجتماعی کاسته می شود.

طلائی ادامه داد: شهرداری تهران باید برنامه‌های ماه رمضان خود را با محوریت مساجد پیاده سازی کرده و توصیه ما به این نهاد این است که اگر قرار است مراسم افطاری برگزارشود، محوریت آن با مساجدباشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از تمرکز افطاری دادنها در یک نقطه خاص شهر پرهیز کند، تصریح کرد: پیشنهاد ما به شهرداری تهران این است که به جای تمرکز در یک نقطه خاص جهت انجام مراسم در ماه مبارک رمضان افطاری های خود را در سراسر محلات توزیع کند.

وی با اشاره به لزوم توزیع افطاری در میان نیازمندان محلات اذعان کرد: شهرداری می تواند با کمک شورایاری ها نسبت به توزیع خدمات و همچنین افطاری‌های خود درماه مبارک رمضان اقدام کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *