رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حکومت وحدت ملی در برابر بحران‌های جاری "افغانستان" بی‌تفاوت است

8:00 - 17 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۰۶۵
رئیس جبهه ملی نوین افغانستان، مقامات حکومت وحدت ملی این کشور را به عدم تصمیم‌گیری درست و بی‌تفاوتی در قبال رفع بحران‌های جاری این کشور متهم کرد.
حکومت وحدت ملی در برابر بحران‌های جاری به گزارش سرویس بین الملل انوار الحق احدی وزیر دارایی سابق و رئیس جبهه ملی نوین افغانستان اعلام کرد: دولت افغانستان برای رفع بحران‌هایی که در این کشور بوجود آمده هیچ برنامه‌ای ندارد.
 
وی افزود: مشکلات جاری افغانستان نشان می‌دهد که رهبران این کشور برای رفع بحران‌های پیش رو بی‌تفاوت هستند.
 
احدی با اشاره به روند مذاکرات صلح افغانستان خاطرنشان کرد: گفت‌وگوهای صلح با تمام گروه‌ها و دسته‌ها باید بر اساس قانون اساسی این کشور پیش برده شود.
 
رئیس جبهه ملی نوین افغانستان افزود: برگزاری به موقع انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستان‌ها، روند توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی و برگزاری لویه جرگه می‌توانست از بروز بسیاری از مشکلات در افغانستان جلوگیری کند.
 
وی تصریح کرد: اگر حکومت افغانستان به موقع تصمیم‌های خود را درست و به موقع اجرایی می‌کرد، بحران‌های جاری بوجود نمی‌آمد.
 
انوار الحق احدی اذعان داشت: مهمترین نزاعی که باعث بروز و تشدید بسیاری از مشکلات افغانستان شد، عدم شفافیت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1393 این کشور بود.
 
در ادامه احدی با اشاره به اوضاع امنیتی افغانستان خاطرنشان کرد: کسانی که در تأمین امنیت و ثبات افغانستان ناکام بوده‌اند، باید استعفاء کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *