رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش 30 درصدی ترافیک در شمال غرب پایتخت

13:10 - 08 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۹۳۱
شهردار منطقه 2 با اشاره به آماده سازی دو رمپ در تقاطع بلوار شهرداری و نیایش گفت: انتظار می رود با اجرای این طرح حدود 30 درصد از بار ترافیک در مسیر بلوار شهرداری تا بلوار دریا کاسته شود.

به گزارش گروه جامعه ، عزیزالله نظری گفت: در طراحی پروژه پل شهرداری، تقاطع بلوار شهرداری و نیایش 3 دسترسی در قالب رمپ دیده شده بود که دو رمپ در ضلع جنوب و یک رمپ در ضلع شمال قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به احداث رمپ های ضلع جنوب از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: این دو رمپ در مسیر شمال به جنوب از بزرگراه نیایش به شهرداری و در مسیر جنوب به شمال از خیابان شهرداری به نیایش پیش بینی شده اند. برای ساخت این دو رمپ نیز حدود 1.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار منطقه 2 در ادامه به تاکید معاون فنی و عمران شهرداری تهران مبنی بر تکمیل رمپ ها و لوپ های ناقص در سال جاری پرداخت و گفت: با توجه به تاکیدات موجود، پروژه آماده سازی دو رمپ در مدت زمان کوتاهی انجام شد و در حال حاضر تمامی بخش های کار از جمله فضای سبز، روشنایی و دیوار کشی ها انجام شده و تنها اقدامات مربوط به خط کشی ها و نصب علائم در حال انجام است.

نظری تصریح کرد: برای اجرای این طرح 2 هزار متر مکعب خاکبرداری و 500 متر مکعب احداث دیوار داشتیم. طول رمپ ضلع جنوب غربی نیز حدود 150 متر و طول رمپ ضلع جنوب شرقی 180 متر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *