رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشتغال 100 درصدی فرزندان زنان تحت پوشش/ ایجاد اشتغال برای زنان بهبودیافته

17:15 - 08 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۹۲۵
رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: بانوان زیر نظر ستاد توانمند سازی زنان خانوار، بانوان بهبود یافته را به مرحله اشتغال می رساند.

به گزارش گروه جامعه ، فهیمه فیروزفر گفت: مهارت آموزی فرزندان زنان سرپرست خانوار توسط کمیته یکپارچه سازی خدمات شهرداری تهران صورت می گیرد و سعی کردیم به خانواده ها رسیدگی بیشتری صورت گیرد.

فیروز فر با اعلام اینکه به تازگی در شهرداری تهران مراکز بهاران شکل گرفته است، افزود: این مراکز برای معتادانی است که اعتیاد خود را ترک کرده و پاک شده اند و در این مراکز می توانند مشغول به کار بشوند به طوری که برای خانم ها نیز مرکز بهارانی راه اندازی کردیم و در واقعه 9 ماه این بانوان با ما به صورت شبانه روزی زندگی میکنند تا به مرحله مهارت رسیده و پس از آن مشغول به کار می شوند.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانواربا اعلام اینکه مهارت آموزی که ما به زنان و فرزندان شان پیشنهاد می دهیم آموزش های است که صدر صد به اشتغال می انجامد، افزود: تقا ضای ما از این افراد این است که در مراکز ثبت نام کرده و از آموزش ها تا زمان معین بهره کافی ببرند تا بتوانند به کار آفرینی و اشتغال برسند.

وی با اعلام این که بزرگترین و بهترین مرکر ساخت طلا را ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران افتتاح کرده است، افزود: از طراحی کامیپوتر ی تا ساخت کامل زیور آلات را در این مرکز آموزش می دهیم

فیروز فر با اشاره به این که نهایتا ما این بودجه ای که برای آموزش زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها داریم در مدت یک سال آینده قابل استفاده است، افزود: امیدوارم که افراد بتوانند از این فرصت بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *