ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و گل فروشی‌های منطقه 7

3:55 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۱۴۴
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی و گل فروشی های سطح منطقه با هدف حفظ محیط زیست و نظافت شهری خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،محمد علی شعبانی درباره ساماندهی کیوسک های شهرداری گفت: با همکاری اداره بازیافت منطقه مخازن 60 لیتری به تمامی کیوسک‌های سطح منطقه تحویل داده شد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح فوریتی حذف زوائد و نازیبایی های بصری از نماها و معابر نواحی 5 گانه، تصریح کرد: این طرح به منظور زیباسازی نماهای شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، در سطح نواحی 5 گانه این منطقه درحال اجرا است.
 
معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر شروع طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه، خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی معابر اصلی، فرعی، میادین و مراکز پرتردد سطح منطقه آغاز شده و تا پاکسازی کامل تمام نقاط منطقه ادامه خواهد داشت.
 
وی یادآور شد: در راستای کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران مضر شهری اکیپ‌ جهادی این کارگروه فعالیت‌هایی شامل اطلاع رسانی و آمادگی قبل از عملیات، شناسایی منافذ آلوده و طعمه گذاری منافذ ورودی و خروجی موش را انجام خواهند داد.
 
وی اظهار داشت: ‌بازبینی از منافذ و طعمه گذاری مجدد در 3 روز متوالی جهت غیر فعال کردن منفذ و ‌انسداد با مصالح مقاوم و لانه کوبی منافذ غیر فعال شده در پی مراحل عملیات از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
 
شعبانی با اشاره به آموزش حضوری و توزیع بروشور و کتابچه آموزش با موضوع کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری به مساجد و اصناف منطقه، اظهار داشت: نصب دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله‌های فاضلاب، جمع ‌آوری بهداشتی لاشه موش در سطح محدوده از طریق انبرک و اسپری کنه کش بر سطح لاشه و آب آهک جهت ضد عفونی کردن محل از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرا می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *