برای کسب سهمیه المپیک خیز برداشته‌ام/ روی مسابقات جهانی تمرکز کرده‌ام

5:20 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۰۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان گفت: می‌دانم رسیدن به المپیک کار دشواری است اما من برای دستیابی به این هدف خیز برداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سجاد محمدپور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس 2 مرتبه به مصاف پویا ناوی رفت و با پیروزی در هر 2 دیدار توانست مجوز حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه المپیک را بدست آورد.

پدیده بوکس ایران در خصوص رقابت‌های انتخابی به خبرنگار میزان گفت: مقابل بوکسور خوبی بازی داشتم اما شکر خدا پیروز شدم و قرار است مسافر رقابت‌های جهانی باکو باشم.

وی افزود: پس از بازگشت تیم ملی بوکس از رقابت‌های چین مدام در اردو حضور داشتم و چند دیدار درون اردویی برگزار کردم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و انشاالله تا آغاز رقابت‌های جهانی باکو به صددرصد آمادگی برسم.

محمدپور در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک خود اظهار داشت: می‌دانم رسیدن به المپیک سخت است اما من برای المپیکی شدن خیز برداشته‌ام و امیدوارم بتوانم به این هدف خود جامه عمل بپوشانم.

وی در پاسخ به این سئوال که شرایط حضورش در رقابت‌های نیمه حرفه ای به کجا رسید،گفت: فعلا تاریخ دقیق این رقابت‌ها را به ما اعلام نکردند و من تمام تمرکز خود را معطوف رقابت‌های جهانی باکو کرده‌ام.

پدیده بوکس ایران ضمن تشکر از مربی خود افزود: ورودم به بوکس را مدیون مربی خوبم اصغر اشرفی هستم که در حال حاضر هم در اردوهای تیم ملی در کنار من حضور دارد. امیدوارم بتوانم با کسب سهمیه المپیک جواب زحمات او را بدهم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *