آغاز ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 95 از 18 خرداد/ برگزاری آزمون در مرداد ماه

11:04 - 01 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۱۹۲
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از 18 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه گفت: اطلاعات مربوط به آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از روز دوشنبه سوم خرداد 95 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی افزود: دفترچه مرتبط با این آزمون نیز از روز دوشنبه سوم خرداد در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با تاکید بر اینکه ثبت نام افراد برای شرکت آزمون کاردانی به کارشناسی 95 منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود اظهار کرد: ثبت نام از روز سه شنبه 11 خرداد 95 آغاز و علاقمندان تا روز 18 خرداد ماه جهت ثبت نام فرصت خواهند داشت.

توکلی ادامه داد: اطلاعیه تکمیلی برای ثبت نام در این آزمون از روز دوشنبه 10 خرداد به روی سایت سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص برگزاری آزمون و نحوه شرکت افراد در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 اذعان کرد: شرکت در برخی از رشته های این آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد و افراد بر اساس مطالعه کامل دفترچه راهنما می توانند به جزئیات این رشته ها دست پیدا کنند.

توکلی از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 در روز جمعه 22 مرداد ماه 95 خبر داد و گفت: آن دسته از رشته هایی که برای آنها آزمون برگزاری خواهد شد پیشتر اعلام شده و افراد متقاضی باید روز جمعه 22 مرداد 95 در این آزمون شرکت کنند.

وی همچنین با ارائه آماری از تعداد ثبت کنندگان برای حضور در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی خاطر نشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه یکم خرداد 195هزارو 964 داوطلب ثبت نام خود را نهایی کرده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *