ثبت نام 130 هزار نفر برای شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

9:55 - 29 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۱۴۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از 130 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 95 اقدام کرده اند.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تا 8 صبح امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت، بیش از 130 هزار و 385 داوطلب برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 95 شرکت کرده اند و این آمار همچنان در حال تغییر است.

وی افزود: علاقه مندان به حضور در این آزمون تا پایان امروز برای ثبت نام در این آزمون زمان خواهند داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر لزوم ثبت نام هر چه سریع تر داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی اظهارکرد: افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید هر چه سریع تر با مطالعه دفترچه راهنمایی که در سایت سنجش قرار داده شده، جزئیات شرکت در این آزمون را مطالعه و اگر از شرایط لازم برخوردار بودند، ثبت نام خود را نهایی کنند.

توکلی در خصوص برگزاری آزمون برای حضور افراد در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی اظهارکرد: تنها برای 11 کد رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی آزمون برگزار خواهد شد و حضور افراد در مابقی کد رشته ها بدون آزمون است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *