رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهروند و تره بار شهر آفتاب نیمه تعطیل شد

12:15 - 27 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۲۰۹
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نیمه تعطیل شدن فروشگاه شهروند و تره بار نمایشگاه شهر آفتاب بعد از اتمام نمایشگاه کتاب خبر داد.
مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: فروشگاه شهروند و تره بار شهر آفتاب برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان حاضر در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب دایر شده است.

وی افزود: به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که هر فردی که وارد مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب می شود بتواند نیازهایی که دارد را برطرف کند و به همین خاطر با راه اندازی یک فروشگاه شهروند و یک شعبه تره بار سعی شد این نیازها تاحدودی برطرف شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص وضعیت فروشگاه شهروند و تره بار مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب پس از اتمام نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: بعد از اتمام نمایشگاه کتاب در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب، شهروند و تره بار این مجموعه به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

عبداللهی ادامه داد: درخواست های زیادی مبنی بر تعطیل نشدن این دو مجموعه دریافت کردیم و قرار شد این دو مجموعه از صبح تا عصر خدمات ارائه دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به چگونگی فعالیت پرسنل مجموعه های شهروند و تره بار شهر آفتاب اذعان کرد: این دو مجموعه تعدادی پرسنل ثابت داشته و تعدادی دیگر نیز افرادی هستند که در مجموعه شهرآفتاب فعالیت می کنند و در مواقع نیاز به این مجموعه ها اضافه می شوند.

وی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه های متعدد در مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب اظهارکرد: به صورت مرتب نمایشگاه های متعددی در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود و به همین خاطر فروشگاه شهروند و تره بار این مجموعه بدون بازدید کننده نخواهند بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *