رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تونل شهدای غزه تا 3ماه آینده به بهره برداری می رسد

11:48 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۸۶۵
جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت 97 درصدی تجهیز تونل شهدای غزه(حکیم 2) خبرداد.
به گزارش گروه جامعه ،سید مهدی پورهاشمی  در مورد آخرین وضعیت تونل حکیم2 گفت: عملیات عمرانی در دو مرحله حفاری و لاینینگ و آسفالت تونل شهدای غزه مدت ها پیش به اتمام رسید. در بخش تجهیز تونل نیز اکنون جت فن های آن نصب شده و روشنایی این تونل شهری نیز تامین شده است.
 
وی با بیان اینکه قرارداد خرید بخشی از تجهیزات تونل مانند اطفای حریق، نصب دوربین ها و سنسورهای آلودگی سنجی و تابلوهای اطلاع رسانی نیز منعقد شده است، ادامه داد: اکنون منتظر ورود سایر تجهیزات مورد نیاز تونل از خارج از کشور هستیم که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سه ماه آینده تونل حکیم به طور کامل تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
 
جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تونل حکیم یکی از پیشرفته ترین تونل های  کشور است که طبق برنامه زمان بندی شده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: این تونل با بهره برداری از ادامه بزرگراه شهید حکیم قابل استفاده خواهد بود.
 
وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد تونل شهدای غزه یادآور شد: تونل حکیم  دوستدار محیط زیست است. شهرداری تهران با هزینه بالایی در جهت حفظ محیط زیست و پارک جنگلی چیتگر تونل حکیم را از زیر بوستان جنگلی چیتگر ساخت که در نوع خود بی نظیر بوده و جدیدترین استانداردهای بین المللی در ساخت این سازه شهری مدافع محیط زیست به کار گرفته شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *