پرداخت وام کارگشایی به نیازمندان/ سقف وام های خودکفایی 30 میلیون تومان است

10:05 - 23 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۵۹۱
معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تا سقف 30 میلیون تومان به نیازمندان وام خودکفایی پرداخت می کند.
ابوالفضل نوبخت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در سال 94 بیش از هزار و 274 مورد وام خودکفایی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران پرداخت شده است.

وی افزود: این وام ها به منظور توانمندسازی و خودکفایی به افراد نیازمندان داده شده و با این اعتبار نیازمندان برای خود در یک حوزه مشغول به کار شده و در یک بازه زمانی از چرخه خدمات کمیته امداد خارج می شوند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران با اشاره به مبلغ وام خودکفایی پرداخت شده به افراد نیازمند اذعان کرد: سقف وام ها 30 میلیون تومان تعریف شده و این اعتبار می تواند برای آغاز به کار افراد در یک حرفه کافی باشد.

نوبخت از پرداخت وام های کارگشایی به نیازمندان خبر داد و اظهارکرد: نوع دیگر وام هایی که کمیته امداد به افراد نیازمندان پرداخت می کند، وام های کارگشایی است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 14 هزار و 828 مورد وام کارگشایی به افراد نیازمند پرداخت شد و تلاش کردیم با پرداخت این وام ها، تا حدودی از مشکلات مردم بکاهیم.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران در پاسخ به این سوال که مبلغ وام های کارگشایی پرداخت شده به افراد نیازمند چه میزان است؟، تصریح کرد: وام های کارگشایی که اکنون کمیته امداد استان تهران پرداخت می کند تا سقف 5 میلیون تومان است و قرار شده در سال جاری نیز این نوع وام به افراد نیازمند پرداخت شود.

نوبخت در خصوص منابع پرداخت وام های کارگشایی و خودکفایی امداد خاطرنشان کرد: منابع پرداخت وام ها از محل منابع امدادی، باز دریافت اقساط، کمک های مردمی و اعتبارات دولتی تامین می شود و خوشبختانه توانسته ایم از این محل ها به افراد نیازمند کمک کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *