رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نتایج آزمون مداحان عتبات 18 اردیبهشت اعلام می‌شود

22:40 - 14 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۰۷۶
مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثـه مقام معظم رهبری از اعلام نتایج آزمون مداحان در روز شنبه 18 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، حجت‌الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اعلام نتایج آزمون مداحان عتبات عالیات طی روزهای آینده خبر داد و گفت: شنبه هفته آینده 18 اردیبهشت ماه نتایج آزمون اعلام می‌شود.

وی با بیان اینكه مداحان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیazmoon.hajj.irنتایج این آزمون را مشاهده كنند، ادامه داد: در این آزمون 3 هزار و 207 تن از مداح شركت كرده بودند كه یكهزار و 970 تن مداح جدید و یكهزار و 237 تن از مداحان طرح بهسازی بودند.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینكه منابع آزمون در پنج بخش احكام عمومی، عقاید، تاریخ و سیره معصومین، مقتل شناسی و آداب مداحی اعلام شده بود، اظهار داشت: نمره قبولی نهایی بر اساس معدل این پنج بخش و كسب حداقل 60 درصد نمره نهایی محاسبه خواهد شد.

حجت‌الاسلام پروانه اظهار داشت: افراد پذیرفته شده در این آزمون برای مصاحبه حضوری دعوت و پس از آن نیز ارزیابی لوح فشرده مداحی آنها صورت خواهد گرفت كه در مجموع كسانی كه 70 درصد امتیاز را بدست بیاورند به عنوان مداحی رسمی بعثه پذیرفته می شوند.

وی از معرفی افراد پذیرفته شده به مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این افراد آموزش‌های غیر حضوری را پشت سرگذاشته پس از تأیید و معرفی مركز آموزش وارد چرخه اعزام به عتبات خواهند شد.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به حضور بیش از دو هزار مداح در چرخه اعزام به عتبات، گفت: مداحان اعزامی قبلاً در چرخه پالایش بعثه مورد آزمون قرار گرفته و كد اعزام دریافت كرده‌اند. این آزمون برای ورود مداحان جدید و مداحانی كه در آزمون بهسازی قبول نشده بودند، برگزار شده بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *