رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلاش برای آموزش عدالت محور در کشور/ آزمون های علوم پزشکی ارتقا یابد

10:55 - 12 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۷۵۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سومین روز از هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری برگزار شد.
تلاش برای آموزش عدالت محور در کشور/ آزمون های علوم پزشکی ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، درآخرین روز از هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری کارگاه آموزشی و پنل آمایش سرزمینی، ماموریت گرایی، تمرکز زدایی و ارتقای توانمندی دانشگاه ها برگزار شد.سخنران کلیدی این پنل آموزشی حسن امامی رضوی بود. وی به تمرکز زدایی در ماموریت ها تاکید کرد.


همچنین از ساعت 8:30 صبح امروز پنل تخصصی آموزش پاسخگو و عدالت محور برگزار شد. اعضای حاضر در این پنل تاکید ویژه ای به عدالت محور شدن آموزش درعلوم پزشکی داشته و خواستار تحقق این اتفاق شدند.

در سومین پنل برگزار شده در سومین روز از همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، ارتقای نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی مورد تاکید قرار گرفت.

همچون روزهای گذشته درآخرین روز همایش صبحانه کاری با حضور اساتید، اعضای هیات های علمی و دانشجویان برگزار شد واعضای حاضر در این صبحانه کاری به بحث و تبادل نظر در رابطه با مباحث مرتبط، آموزش علوم پزشکی پرداختند از دقایق دیگر پنل تخصصی اعطلای اخلاق حرفه ای با سخنرانی باقر لاریجانی آغاز خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری از ساعت 20 امشب برگزار می شود. قرار است در این مراسم که به مناسبت روز استاد برپا می شود به برترین های حاضر در همایش جوایزی اهدا شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *