مشکلی با یک وزن بالاتر بازی کردن ندارم/ تلاش می‌کنم به ریو برسم

2:00 - 09 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۴۹۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بوکسور سبک وزن کشورمان گفت: اگر کادر فنی تیم ملی تشخیص دهد که در وزن ۵۶ کیلو مفید خواهم بود به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و در یک وزن بالاتر روی رینگ می‌روم.
سجاد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در مورد آخرین شرایطش اظهار داشت: حدود 40 روز تا شروع رقابت‌های جهانی کسب سهمیه المپیک زمان داریم و باید از تک تک دقایق تمرین استفاده کنیم تا از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۵۶ کیلو هستم و کادر فنی هم می‌خواهد من در این وزن باقی بمانم. شخصا مشکلی با یک وزن بالاتر بازی کردن ندارم و به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم.

محمدپور در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک بیان داشت: تمام تلاشم را می‌کنم تا یکی از مسافران ریو باشم و برای رسیدن به این هدف سرشار از انگیزه هستم.

پدیده بوکس ایران ادامه داد: می‌دانم که تمام کشورها برای کسب سهمیه‌های باقی مانده المپیک برنامه دارند اما من هم تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارم و به موفقیت خود خوشبین هستم.

محمدپور در خصوص آسیب دیدگی که روز گذشته برایش به‌وجود آمد اظهار داشت: روز گذشته در بازی درون اردویی که برگزار شد با حریف خود سر به سر شدم و پیشانیم دچار آسیب دیدگی جزئی شد. این مسائل در بوکس طبیعی است و مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.

پدیده یوکس ایران در پایان تصریح کرد: قرار بود ابتدا در رقابت‌های نیمه حرفه‌ای شرکت کنم و بعد به انتخابی المپیک بروم اما فعلا تاریخ مسابقات نیمه حرفه‌ای تغییر کرده و معلوم نیست که به این رقابت‌ها برسم یا خیر.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *