انجام ۴۵ هزار ماموریت در سال ۹۴

22:40 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۴۹۰
رئیس جمعیت هلال احمر، گفت: امدادگران در سال گذشته بیش از ۳۸ هزار تن از هموطنان را از حوادث نجات داده اند.
به گزارش گروه جامعه ، امیر محسن ضیائی در مراسم افتتاح ساختمان هلال احمر شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به ارائه به خدمات امدادی جمعیت هلال احمر، افزود: در سال گذشته ۴۵ هزار ماموریت توسط جمعیت هلال احمر انجام و بیش از ۳۸ هزار تن از هموطنان نجات یافته و بیش از ۲۸۰ هزار نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده اند.
 
وی با بیان اینکه هلال احمر با اتکا به بدنه مردمی قوی خود همسو با ماموریت های بین المللی همواره در خدمت هموطنان بوده است، اظهار کرد: امروز نیز شاهد افتتاح ساختمان اداری امدادی هلال احمر شهرستان سنقر و کلیایی بودیم که این پایگاه محل مهمی در شهرستان است چراکه خدمات از این مکان به سمت سایر پایگاه ها هدایت می شود.
 
ضیائی با اظهار امیدواری نسبت به برداشتن گام های موثرتر برای ارائه خدمات در استان و شهرستان های کرمانشاه، تصریح کرد: مشکلات بسیاری در سال های جنگ به مردم استان تحمیل شد، لذا جا دارد بیش از آنچه هم اکنون در حال انجام است ارائه خدمات در این خطه توسعه یابر و مردم به جایگاهی که شایسته است دست یابد.
 
وی تاکید کرد: مهم نیست در هلال احمر چگونه خدمت می کنیم بلکه باید به هر نحوی که ممکن است در این مسیر، داوطلبانه مشارکت و فعالیت کرد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *