رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار در مورد پیامک های‌ برنده شدن در قرعه کشی/چگونه پولمان را به حساب کلاهبرداران نریزیم

11:05 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۱۳۷
رئيس پليس فتا كرمان گفت:روزانه پيامك هایی از سوي كلاهبرداران به مخاطبان درباره برنده شدن در قرعه كشی، مسابقه و ديگر عناوين ارسال مي شود كه مخاطبان را دچار سردرگمی و دردسر می كند.
هشدار در مورد پیامک های‌ برنده شدن در قرعه کشی/چگونه پولمان را به حساب کلاهبرداران نریزیم به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ كامبیز اسماعیلی با اشاره به این كه آگاهسازی به عنوان مقدمه و مكمل برخوردهای پلیسی می تواند در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار موثر باشد، گفت: هیچ برنده ای در قرعه کشی با پیامک مطلع نمی شود.  

وی افزود: برای دریافت پول لازم نیست فرد دریافت کننده وجه، کارت عابر بانک خود را وارد دستگاه کند بلکه این کار به صورت یک طرفه توسط واریز کننده وجه باید انجام شود.

اسماعیلی گفت: زبان انگلیسی دستگاه خودپرداز بانك مخصوص كسانی است كه با زبان فارسی آشنا نیستند و اگر کسی خواست اینکار را انجام دهید بدانید  این کار یک كلاهبرداری است.  

رئیس پلیس فتا کرمان  تاكید كرد: برای اطمینان از واریز پول به كارت بانكی فقط موجودی بگیرید اصرار برای ورود به قسمت انتقال وجه نیست.  

رئیس پلیس فتا در پایان گفت:شهروندان بدانند برای دریافت جایزه هزینه ای پرداخت نمی شود بنابراین در مواجهه با چنین پیامک هایی در اسرع وقت با پلیس تماس بگیرند.
انتهای پیام/


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *