تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل «ستایش 6 ساله»/ ارسال پرونده به دادگاه کیفری یک پس از اعلام نظر پزشکی قانونی

9:12 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۰۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرادطلب در تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان گفت: پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با سلامت روانی قاتل، پرونده سریعا برای تعیین وقت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود.
«ابوالقاسم مرادطلب» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان را تشریح کرد و گفت: متهم دستگیر و به قتل اقرار و اعتراف کرده است و طی آن به کانون اصلاح و تربیت منتقل شده است، چراکه طبق الزام قانونی موجود در متهمان کمتر از 18 سال، تحویل آنها به زندان ممکن نیست.

تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل «ستایش 6 ساله»/ ارسال پرونده به دادگاه کیفری یک پس از اعلام نظر پزشکی قانونی

وی ادامه داد: منتظر ارسال نظریه پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و سایر مسائل و جوانب پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین افزود: کسی ادعا ندارد که قاتل سلامت روانی نداشته است اما برای تکمیل پرونده باید از پزشکی قانونی برگه تایید سلامت روانی اخذ شود تا نقصی در پرونده وجود نداشته باشد و از طرفی متهم در آینده ادعایی خلاف وضعیت فعلی نداشته باشد.

مرادطلب تصریح کرد: پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با علت مرگ و سایر جوانب پرونده و سلامت روانی قاتل، پرونده سریعا برای تعیین وقت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این پرونده از ظرفیت‌های صد درصدی قانون بهره گیری شده و مافوق قانون اقدامی قابل انجام نیست؛ چراکه متهم دستگیر و طبق روال قانونی پرونده در حال پیگیری است.




حسین
|
-
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
اعدامش کنید کثافت اوباش رو تکه تکه اش کنید این ارازل و اوباش ننگ جامعه هستن و امنیت خانواده ها رو تهدید میکنن کاری هم به این ندارم که اون دختر طفل معصوم بی گناه ایرانی بوده یا افغانی
قربان بی بی سعیدی
|
-
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
اول باید اعدام بشه بعد روی صورتش اسید ریخته شود و با چاقو تکه تکه شود
مزارع
|
-
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
اگ اعدام نشه قتلهای بیشتری توجامعه مون اتفاق میفته این گرگ وبایداعدام کنن تاعبرت برای بقیه بشه کثافت بی پدرومادروبایدبه سزای کارش برسونن من ی افغانم وکاری ب این ندارم ک ستایش افغانی بودمن عقیدم اینه افغانی وایرانی ربطی نداره ستایش یک کودک بچه بوده مثل همه ی کودکای خردسالی ک همه ی ماتوخانواده یافامیلمون داریم واگ یه کم فقط یک غیرت تووجودمون باشه این فاجعه روافغانی وایزانیش نمیکنیم گرگ توهرجامعه ای گرگه وفقط برای اون جامعه ننگه وهیچ ملیتی نداره وفقط گرگه
sina king
|
-
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
آخه این وحشی لیاقت اعدام را هم نداره ولی باید صد درصد اعدام بشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *