31 فروردین‌ماه سمنان میزبان هیأت دولت است

20:50 - 27 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۶۷۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار سمنان گفت: هیأت دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود 31 فروردین‌ماه، به استان سمنان سفر می‌کند.
31 فروردین‌ماه سمنان میزبان هیأت دولت است

به گزارش گروه سیاسی ،محمدرضا خباز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور در بیست و پنجمین سفر استانی خود سه‌شنبه، 31 فروردین‌ماه به استان سمنان سفر می‌کند.

وی ادامه داد: دیدار روحانی رئیس جمهور کشورمان با عموم مردم رأس ساعت 10 صبح در استادیوم تختی سمنان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان بیان کرد: همچنین پروژه‌های عمرانی استان سمنان از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور بهره‌برداری می‌شود.

خباز در زمینه برنامه‌های دیگر سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان گفت: بعد از انجام سخنرانی عمومی، دیدار با نخبگان، روحانیون و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جلسه سرمایه‌گزاران و جلسه شورای اداری استان سمنان و در پایان کنفرانس خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه‌ در زمینه نتایج سفر برگزار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: قرار بود سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان در آبان‌ماه سال گذشته انجام شود اما با توجه به لغو سفر، تعداد پروژه‌های پیشنهاد شده برای تصویب در این سفر افزایش خواهد یافت.

خباز ادامه داد: با توجه به لغو سفر قبلی رئیس‌جمهور، با اقدامات کارشناسی شده و رایزنی با مسئولان مربوطه، بیشتر پروژه‌هایی که قرار بود در آن سفر گنجانده و تصویب شود، را در بودجه سال 95 کل کشور قرار دادیم.

استاندار سمنان اضافه کرد: سامانه سامد با شماره 111، 24 ساعت قبل از سفر هیأت دولت به استان سمنان فعال می‌شود که این سامانه تلفنی، آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردم خواهد بود.

خباز گفت: استفاده از این سامانه روش نوینی نسبت به روش‌های قبلی است تا مردم بتوانند راحت‌تر مشکلات خود را بازگو کرده و پاسخ مناسبی دریافت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *