رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اقتصاد مقاومتی برمبنای ايدئولوژی و داشته‌های اقتصادی ما تعريف شده است

5:05 - 27 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۴۱۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
«محمدرضا يوسفي» مديركل سياسی و انتخابات استانداری تهران گفت:‌ اقتصاد غربی برمبنای زياده خواهی و مصرف بيشتر و در نتيجه ثروت اندوزی تراستهای اقتصادی دنياست ولی اقتصاد مقاومتی برمبنای ايدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعريف شده است.
اقتصاد مقاومتی برمبنای ايدئولوژی و داشته‌های اقتصادی ما تعريف شده استبه گزارش گروه سیاسی ،نشست تبيين شعار سال با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداری تهران در سالن پيامبر اعظم (ص) فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

مديركل سياسي استانداري تهران در اين نشست گفت: اقتصاد غرب با فرهنگ ما همخواني ندارد اقتصاد غربي برمبناي زياده خواهي و مصرف بيشتر و در نتيجه ثروت اندوزي تراستهاي اقتصادي دنياست ولي اقتصاد مقاومتي برمبناي ايدئولوژي و داشته هاي اقتصادي ما تعريف شده است.

يوسفي در ادامه اقتصاد مقاومتي را نيازمند توجه و برنامه ريزي دولتمردان و همراهي همه جانبه مردم دانست.

وي افزود: از اولويتهاي اصلي اجراي اقتصاد مقاومتي افزايش ساعات كار مفيد بخش هاي مختلف جامعه با مديريت استراتژيك و حمايت از سرمايه گذاري هاي داخلي با گسترش مراكز توليدي است كه اين گسترش سبب فراواني شغل تسهيل شرايط اقتصاد داخلي خواهد شد.

يوسفي اظهار داشت: در سالهاي 93 و 94 دولت با تمام مشكلات تحريم و فشارهاي داخلي و خارجي، با كمك مردم و تمامي اركان نظام به سلامتي و سربلندي عبور كرد ولي دولت در سالجاري كشور را با برنامه ريزي هاي ميان مدت و كوتاه مدتي كه انجام داده و اجراي انضباط اقتصادي و صرفه جويي در هزينه ها و كاهش وابستگي بودجه به نفت و استفاده از درآمدهاي غير نفتي به خوبي اداره خواهد كرد.

«بيژن سليمان پور» فرماندار بهارستان نيز در اين نشست گفت: تحقق سياستهاي اقتصاد مقاومتي مستلزم تعامل و همكاري همه اركان نظام و قواي سه گانه است.

وي افزود: ما با تهيه و تدوين منشور كاري با اولويت اقتصاد مقاومتي، توجه بسيار جدي به اين موضوع مهم در سال 95 خواهيم داشت.

سليمان پور اظهارداشت: دولت توانست با دست خالي و مشكلات عديده اقتصادي در سال گذشته نوسانات قيمت ها را كنترل نموده و تورم را مهار كند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *