رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمهیدات امنیتی، ترافیکی و ایمنی ورزشگاه آزادی اعلام شد/ حضور نیروهای یگان ویژه و پلیس امنیت برای تامین نظم بازی

12:27 - 26 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۳۹۲
دستگاه‌های انتظامی،خدماتی و ایمنی تمهیداتشان برای برگزاری هرچه بهتر دربی 82 پایتخت را اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،تمهیدات امنیتی،ترافیکی و ایمنی ورزشگاه اعلام شد/ حضور نیروهای یگان ویژه و پلیس امنیت برای تامین نظم بازی هشتاد و دومین دربی در حالی فردا برگزاری می شود که با توجه به حساسیت بازی و احتمال حضور حداکثری تماشاگران دستگاه های اجرایی همانند گزارش تمهیدات لازم را در نظر گرفته اند.

تامین امنیت دربی
سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران در خصوص تامین امنیت دربی گفت: علاوه بر موضوعات ترافیکی ماموران پلیس امنیت و یگان ویژه مسئولیت انضباط و  نظم ورزشگاه را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: جلسه ای با حضور لیدرهای دو تیم و مسئولان ورزشگاه برگزار شد و امیدواریم در این روز شاهد بازی خوبی باشیم.

اجرای طرح های ترافیکی در اطراف ورزشگاه

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با تمهیدات ترافیکی  گفت: طرح های ویژه ترافیک از ساعت 12 ظهر روز بازی در اطراف ورزشگاه به اجرا در می آید. بر این اساس هر گونه توقف در اطراف و خیابان های منتهی به ورزشگاه ممنوع است و خودروهای متخلف با جرثقیل حمل می شوند.

وی ادامه داد: با توجه  به اینکه ساعتی قبل از بازی تماشاگران برای حضور در ورزشگاه از مسیرهای بزرگراهی به ویژه آزادراه تهران کرج استفاده می کنند از کسانی که قصد بازگشت از مسافرت به تهران را داند خواست: تا قبل از ساعت 15 به مقصد برسند تا در ترافیک سنگین گرفتار نشوند.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: تا زمانی تخلیه ورزشگاه، نیروهای پلیس به منزل تسهیل ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه حضور دارند.به شهروندان توصیه می کنیم از  بزرگراه های شهید خرازی و فتح و جاده مخصوص به عنوان مسیرهای جایگزین در زمان برگزاری دربی استفاده کنند.

استقرار ده اکیپ آمبولانس اورژانس در ورزشگاه و اطراف

حسن عباسی  سخنگوی اورژانس تهران در مورد تمهیدات اورژانس برای دربی 82 گفت: روز جمعه 10 اکیپ آمبولانس در قالب 30 پرسنل در ورزشگاه و اطراف آن مستقر می شوند.

وی ادامه داد: نیروی اورژانس از امشب تا خروج آخرین تماشاگر در داخل ورزشگاه درهای ورودی و محل های پرتردد حضور دارند.

آمادگی مترو برای جابجایی تماشاگران شهرآورد

در حالی که پلیس و نیروهای امدادی از آمادگی برای برگزاری بازی روز جمعه خبر دادند، مشاور مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو نیز اعلام کرد: مترو در روز جمعه قطار های فوق العاده ای برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه آزادی و بازگشت آن در نظر گرفته است.

احسان مقدم افزود: تمامی قطار ها در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف می کنند و در پایان جابجایی تماشاگران فوتبال قطارهای فوق العاده از خط 5 مترو به سمت این ایستگاه اعزام می شوند.

خدمات اتوبوسرانی به تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت

به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال بين تيم هاي استقلال و پرسپولیس که از ساعت 17 روز جمعه مورخه 27 فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اختصاص 400 دستگاه اتوبوس به علاقه مندان خدمات ارائه خواهد کرد.


تامین ایمنی دربی با حضور 50 آتش نشان

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص تمهیدات آتش نشانی برای روز جمعه گفت: در روز جمعه 50 آتش نشان در ورودی ها، پارکینگ و اطراف ورزشگاه مستقر می شوند همچنین 12 خودروی سنگین و 11 موتور آتش نشان در داخل و اطراف استادیوم حضور دارند.

وی ادامه داد: تا پایان تخلیه کامل ورزشگاه آتش نشان ها در محل های مشخص حضور دارند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *