رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشنج و آشوب با خروج آمریکا از خاورمیانه به پایان می رسد/ آمریکا حامی اصلی تروریست در منطقه است

7:45 - 24 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۷۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تشنج و آشوب موجود در منطقه خارومیانه با خروج آمریکایی ها از این منطقه بدون شک به پایان خواهد رسید.
تشنج و آشوب با خروج آمریکا از خاورمیانه به پایان می رسد/ آمریکا حامی اصلی تروریست در منطقه است

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی درباره تاثیرات حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه اظهار کرد: متاسفانه امروز هر اقدام تروریستی و یا تهاجم نظامی در منطقه خاورمیانه و به خصوص غرب آسیا صورت می گیرد سرنخ آن به دولت آمریکا برمی گردد.

وی افزود: آمریکا و سیاستهای نادرست دولتمردان آن امروز عامل اصلی تشنج و اقدامات تروریستی در منطقه خارومیانه به خصوص سوریه و یمن است لذا مقامات این کشور باید نسبت به اقدامات خود پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در تمامی عملیات های نظامی و تروریستی خاورمیانه و حمایت از داعش حضور دارند تاکید کرد: دلیل این اتفاق علاقمندی دولتمردان آمریکایی به منطقه خاورمیانه است زیرا منابع ارزشمندی در این منطقه وجود دارد.

آصفری خاطر نشان کرد: آمریکایی ها امروز به عنوان یک مهمان ناخوانده در منطقه خاورمیانه در صدد هستند با فروش سلاح های خود و رونق بخشیدن به کارخانه های اسلحه سازی شان در راستای حل مشکلات اقتصادی و داخلی خود وارد عمل شوند لذا ایجاد هر گونه آشوب و جنگ در منطقه به نفع این کشور است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کشورهای حاضر در منطقه خارومیانه بهترین مشتری های سلاح های آمریکایی هستند تاکید کرد: تا زمانی این روند در خاورمیانه وجود داشته باشد آمریکایی ها نیز به دنبال ایجاد تنش در این منطقه خواهند بود تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه پایان یک دهه آشوب و تشنج در این منطقه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *