آمادگی پلیس راهور برای بازگشت مسافران/بوشهر، فارس و گلستان رکورددار تلفات نوروزی

12:51 - 13 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۴۰۷
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه 44 درصد تصادفات فوتی و جرحی در نوروز 95 واژگونی بوده است، از آمادگی کامل عوامل پلیس راهور برای بازگشت آخرین موج مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار  ، سردار تقی مهری در بازدید جانشین فرمانده ناجا از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون علی رغم افزایش 1.4 دهم میلیون وسیله نقلیه و 1.5 میلیون راننده جدید نسبت به سال گذشته در طرح نوروزی شاهد کاهش کشته های تصادفات بودیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط مردم امسال بیشتر شده بود، گفت: درعین حال علی رغم وضعیت ناپایدار جوی بخصوص در استانهای مسافر پذیر ترافیک خوبی را امسال در جاده ها داشتیم.

وی از به کار گیری تمام توان پلیس راهور برای برگزاری روز طبیعت خبر داد و گفت: اجرای طرح نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد لذا توصیه می کنیم رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کرده و امروز برای بازگشت عجله نکنند.

سرهنگ رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال 97 دوربین ثبت تخلفات برون شهری و 550 دوربین ثبت تخلفات درون شهری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: آمارها تاکنون نشان می دهد بیشترین افزایش تعداد متوفی متعلق به استانهای بوشهر، فارس، گلستان و چهار محال و بختیاری و بیشترین کاهش نیز متعلق به استانهای کردستان، اصفهان، زنجان و قم بوده است.
انتهای پیام//



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *