رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محله گل و بلبل به دروازه غار می رود/ سال نو 100 خانواده در هرندی

21:20 - 04 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۳۰۳
معاون امور فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری تهران از حضور عمو پورنگ و اجرای برنامه محله گل و بلبل در محله هرندی تهران خبر داد.
به گزارش  گروه جامعه ،حجت الاسلام میثم امرودی در این باره  اظهار کرد: اقدامات مدیریت شهری برای زدودن چهره آسیب های اجتماعی در منطقه هرندی سبب شده است تا امسال همزمان با نوروز 95، هرندی از وجود معتادان و آسیب دیدگان اجتماعی پاک باشد و بازدید از پارک هرندی طی شب گذشته مؤید این موضوع است.
 
امرودی افزود: یکی از اقدامات شهرداری تهران در نوروز 95 برگزاری مسابقه هفت سین خانواده ها در محله هرندی بوده است به طوری که آرامش حاکم بر این منطقه سبب شد تا 100 خانواده در روز تحویل سال نو، سفره های هفت سین خود را در کوچه ها و میدان اصلی هرندی به نمایش در آورند.
 
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه محله گل و بلبل در سالنی هزارمتری در هرندی برگزار می شود، در این باره اظهار کرد: این تصمیم از سوی شهرداری تهران و با هماهنگی و  همراهی بین مسئولان به انجام رسیده است به طوری که برای حضور مردم و به ویژه کودکان در این فضا باید امنیت کامل برقرار باشد و امروز ما مفتخریم که آرامش و امنیت به هرندی بازگشته است.
 
حجت الاسلام امرودی با اذعان به اینکه آسیب های اجتماعی 60 سال بود که در منطقه هرندی رخنه کرده و منجر به فساد اجتماعی در این بخش از تهران شده بود، تصریح کرد: به طور حتم در مدت زمان اجرای طرح انضباط اجتماعی نمی توان همه آسیب ها را از این محله پاک کرد بلکه مدیریت شهری باید با استمرار اجرای این طرح در راستای این هدف طی سال جاری حرکت کند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *