تامين امنيت منازل،مغازه ها و سفر ها در نوروز برعهده پلیس است

12:14 - 02 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۱۸۳۰
جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره به اينکه مشاهدات و تجربيات سال هاي گذشته نشان مي دهد مشکلات اقتصادي مردم باعث نشده که آنها سفر نکنند گفت:امنيت منازل ، مغازه ها و سفر ها در طول مسير بر عهده همکاران ما است.
به گزارش  گروه ،سردار اسکندر مومنی با حضور در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) ضمن تبریک سال نو به همه همکاران و خانواده‌هایشان گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین شیرینی لذت در کنار خانواده بودن را در این لحظات بگیرد، جز رضای خدا و خوشنودی مقام معظم رهبری که ان شاءالله با خدمات شایسته بتوانیم این دو را به دست آوریم.  
 
وی افزود: در نخستین ساعات از سال نو با گشت هوایی که از سطح خروجی‌های تهران داشتیم شاهد ترافیک بسیار سنگین بودیم و مشاهدات عینی نشان از حضور فعال و پررنگ تمامی عوامل انتظامی و راهور بود.  
 
سردار مومنی افزود: قرارگاه مرکزی امام علی (ع) دو خصوصیت دارد یکی حضور همه همکاران در ستاد که نشان از یکپارچگی سازمان دارد و دومی  همکاران احساس می‌کنند که بر عملکرد آن‌ها مراقبت می‌کنند و صرفا ابلاغ دستورالعمل نیست و این به استان‌ها و یگان‌ها احساس مسئولیت می‌دهد.  
 
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در هیچ جای دنیا تعطیلات اینگونه نیست که همه بتوانند سفر کنند گفت: در ایران و با وجود این تعطیلات مردم معمولا دو بار سفر می‌کنند، یک سفر طولانی برای گردش و تفریح و یک سفر کوتاه برای بازدیدهای نوروزی است.  
 
سردار مومنی با اشاره به اینکه مشاهدات و تجربیات سال‌های گذشته نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی مردم باعث نشده که آن‌ها سفر نکنند گفت: امنیت منازل، مغازه‌ها و سفر‌ها در طول مسیر بر عهده نیروهای پلیس است.

وی نحوه نظارت بر قرارگاه‌های استانی و یگان‌ها را دو گونه اعلام کرد و گفت: اگر حادثه‌ای در جایی اتفاق افتاده باشد ما ازاینجا سریعا پیگیری و نسبت به آن بودجه و امکانات در نظر می‌گیریم تا جایی که در آن مورد موضوعی باقی نماند. دوم اینکه اگر حادثه‌ای گزارش نشود برای حس مسئولیت پذیری در کارکنان ارتباط خود را با آن‌ها حفظ می‌کنیم.  
 
جانشین فرمانده ناجا ضمن اشاره به اینکه ما در تمامی روزهای تعطیلات از آمادگی صد در صدی برخورداریم گفت: تجربه نشان می‌دهد که هرچه از سفر بگذرد در برگشت مردم خسته‌تر شده و شاهد حوادثی خواهیم بود که توصیه ما این است که‌‌ همان نشاط روزهای اول سفر را حفظ کنند تا شاهد حادثه‌ای نباشیم. 

وی در پایان با اشاره به ضرب المثلی که سالی که نکوست از بهارش پیداست گفت: اگر در نوروز و آغازین روزهای سال شاهد حوادث و جرایم کمتری باشیم در طول سال نیز این کاهش را شاهد خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *