تسلیحات "ضد داعش" روسیه را بشناسید + عکس

6:30 - 07 فروردين 1395
کد خبر: ۱۴۷۱۶۰
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده و موشک هایی که روسیه در جنگ علیه عناصر تروریستی مورد استفاده قرار می دهد نشان از تنوع بالای زرادخانه این کشور است.
به گزارش گروه بین الملل  به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک نیوز"؛ جنگنده های روسیه از "تسلیحات دقیق" مجهز به سیستم دفاع هوایی قابل حمل در ارتفاعات بالا برای نابود کردن اهداف خود استفاده می کنند. بمب های دقیق دارای سیستم ردیابی "گلوناس" با دقت بسیار بالا است، در حالی که موشک های این جنگنده ها توسط اپراتور هدایت می شود.

از جمله تسلیحات مطمئن بکار برده شده در جنگ با گروهک تروریستی داعش بمب "KAB" است که دارای دو نوع ""KAB-250 و ""KAB-500 است.
تسلیحات
مدل 250 این بمب هوشمند در اوایل قرن 21 میلادی مختص جنگنده های "5G PAK-FA" طراحی شد.

تسلیحات
این بمب می تواند برای انواع دیگر جت های جنگنده مدرن روسیه مورد استفاده قرار گیرد. سوخوی "Su-34" یک نمونه از این جنگنده هاست که از ارتفاعات پنج هزار متری عناصر گروهک تروریستی داعش را مورد اصابت قرار داده است.

تسلیحات
موشک های هدایت شونده لیزری بکار برده شده در جنگ با تروریسم، به لحاظ قدرت متفاوت است و جزء انواع "Kh-25L" و "Kh-29L" به شمار می رود.
تسلیحات

جت های جنگنده سوخوی "Su-24" و "Su-25" مسئول حمایت از نیروهای پیاده نظام و مجهز به بمب های غیر هدایت شونده است؛ یک سیستم هدف گیری پیچیده که به خلبان امکان بمب گذاری با دقتی کشنده را می دهد.

تسلیحات
مراکز فرماندهی اصلی گروهک تروریستی داعش واقع در زیرزمین و با چندین لایه بتن محافظت شده که برای انهدام آن نیاز به بمب های هوایی خاص موسوم به "BETAB-500" است. این بمب پناهگاه های زیرزمینی را تبدیل به پودر می کند.

تسلیحات


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *