راه اصلاح کمیته امداد تغییر رویکردهاست/ارائه خدمت بهتر به محرومان محتاج تدبیر است

19:32 - 17 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۸۸۷
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه راه اصلاح کمیته امداد تغییر رویکردهاست، گفت: ارائه خدمت بهتر به محرومان محتاج تدبیر است.
به گزارش گروه جامعه ، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در مراسم تودیع و معرفه رؤسای سابق و کنونی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی و انقلابی است، گفت: جلب اعتماد و جذب مشارکت‌های مردمی بزرگ‌ترین سرمایه برای این نهاد حمایتی محسوب می‌شود که برای نگهداشت این سرمایه باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی ادامه داد: راه اصلاح کمیته امداد، تغییر رویکردها و فرایندهای آن است اگر اشکالات و نواقصی در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان جامعه به وجود آید به طور قطع از اصل و هدف امدادگری خود دور شده‌ایم.

این مسئول با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد از نهادهای تحت نظارت رهبری است که با هدف پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در14 اسفندماه سال 57 تشکیل شد.

رئیس کمیته امداد، هدف اصلی کمیته امداد را ارائه خدمت به نیازمندان و مددجویان و حل مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: ارائه خدمت به محرومان جامعه حمایت و همکاری مسئولان و همه اقشار جامعه را می‌طلبد که باید با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق در تحقق این امر مهم گام برداریم.

فتاح با بیان اینکه در حال حاضر رضایتمندی نسبی از فعالیت‌های امداد در ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه وجود دارد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های ارزشمندی در ارائه خدمت به محرومان داشته است لذا هر موفقیت در این نهاد، کمیته امداد را به هدف و رسالت اصلی خود که رفع مشکلات و رسیدگی به امور نیازمندان جامعه است، نزدیک می‌کند.

فرید محبی مدیرکل جدید کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز استفاده از نیروهای توانمند، احترام به مددجو، توسعه مشارکت‌های مردمی را از مهمترین برنامه‌های پیش روی این نهاد عنوان کرد و گفت: امید است با همدلی و آسیب‌شناسی جدی بتوانیم مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه را برطرف کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *