رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجلس نهم در راستای کم شدن سهم دولت در اداره کشور گام های اساسی برداشت

7:59 - 17 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۹۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم تا حدودی توانست در راستای توجه به سیاست‌ها کلی اقتصاد مقاومتی و نیز کم شدن سهم دولت در اداره کشور و خصوصی‌سازی گام های اساسی بردارد.
مجلس دهم منویات رهبر انقلاب در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تبیین کند (چخماقی-نوروز)حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم فیروزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار داشت: مجلس نهم تا حدودی توانست در راستای توجه به سیاست‌ها کلی اقتصاد مقاومتی و نیز کم شدن سهم دولت در اداره کشور و خصوصی‌سازی گام های اساسی بردارد.

وی همچنین با اشاره به اولویت‌‌های مجلس دهم گفت: مهم‌ترین اولویت مجلس دهم باید تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری در تمامی حوزه‌ها و به خصوص اقتصاد مقاومتی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در دوره آینده می‌بایست سخنان رهبر انقلاب را در بررسی طرح‌ها و لوایح نصب‌العین خود قرار دهند، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل کشور، وضعیت نامناسب اقتصادی است که مجلس دهم آن را باید مورد توجه قرار داده و طرح‌های مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ارائه دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *