کمیته امداد چابک می شود/ حذف هزینه های زائد

18:38 - 12 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۶۶۹
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: چابک سازی، افزایش سرعت عمل و حذف هزینه های زائد در دستور کار این سازمان قرار دارد.
کمیته امداد چابک می شود/ حذف هزینه های زائدبه گزارش گروه جامعه ،، سید پرویز فتاح با اشاره به اینکه امام راحل همیشه سرمایه خود را مردم می‌دانستند و همواره حامی پابرهنگان و یتیمان بودند، گفت: امام(ره) با روحیه ساده زیستی و حمایت از محرومان و نیازمندان انقلاب بزرگی را در همه جهان به پا کردند. بزرگترین افتخار ما این است که در نهادی خدمت می‌کنیم که موسس و پایه‌گذار آن طرفدار محرومان و به نام امام مستضعفین مزین شده است.

فتاح با تاکید بر اینکه امام راحل محرومان و نیازمندان را ولی نعمت جامعه می‌دانستند،افزود: امام (ره) علاوه بر تاسیس یک نهاد حمایتی از قشر محروم مکتبی را پایه‌گذاری کرد که در خروجی این مکتب بزرگانی همچون، شهید مطهری،شهیدبهشتی و شهید خرازی‌ها در عرصه اخلاق، حقوق و قضا و نبرد تربیت شده‌اند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی است، اظهار کرد:مردم غیور کشورمان با تمامی شرایط سخت و تحریم‌ ها کنار آمدند و از انقلاب و کشور شان دفاع کردند ، کمیته امداد تمامیت خود را به واسطه فقرا به دست آورده است و در پرتو این نهاد مشکلات بزرگی از محرومان حل شده است اکنون ما باید خالصانه و با تلاش مضاعف در حمایت و پشتیبانی از آنها گام برداریم.

فتاح در ادامه به عملکرد کمیته امداد در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: برای رسیدن به هدف نهایی و رویکرد اصلی این نهاد که توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف است باید از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم البته ممکن است نواقصی هم در کار باشد که باید در ادامه روند کار رفع شود.

وی با تاکید بر چابک‌سازی، سرعت عمل و حذف هزینه‌های زائد در این نهاد، تصریح کرد: خدمت به محرومان و نیازمندان که رسالت اصلی این نهاد این است. در کمیته امداد باید اصل سادگی رعایت و به آن افتخار شود چرا که این مجموعه حامی قشر محروم جامعه است و افراد محروم و نیازمند نباید فاصله‌ای بین خود و مسئولان احساس کنند. سطح زندگی مسئولان با مردم نباید از هم جدا باشد و فرهنگ ساده‌زیستی که برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) است باید در این نهاد حفظ شود.

وی در پایان گفت: ما خود را مدیون مردم می‌دانیم و کمیته امداد در کنار نهادی همچون بهزیستی با یک وحدت رویه و تعامل درصدد رفع مشکلات محرومان و نیازمندان خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *