رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیانیه باشگاه پیکان بعد از اتفاقات حاشیه‌ای والیبال

8:55 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۷۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدتی است در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران شاهد ناهنجاری‌هایی هستیم که به ضرر این ورزش افتخارآمیز و موفق کشورمان است.
به گزارش ، والیبال همیشه به ورزشی سالم و پاک معروف بوده و تا جایی که در سال های گذشته شاهد حضور بانوان در سالن های والیبال بودیم اما حالا در کوران مسابقات لیگ برتر که روز به روز حساس تر شده شاهد ناهنجاری هایی هستیم که ناشی از شکست و نتیجه نگرفتن است. باشگاه پیکان که همواره به اصول اخلاقی در کنار مسایل فنی در تمام رشته های ورزشی پایبند بوده و آن را همیشه به اجرا گذاشته است ناهنجاری‌هایی را که طی روزهای اخیر در والیبال رخ داده را محکوم می کند و عقیده دارد که نباید سالن های والیبال که از پاک ترین و مقدس ترین جایگاه های در ورزش هستند به این ناهنجاری ها آلوده شوند. 

متاسفانه در چند وقت اخیر دیده شده که در بعضی از سالن های برگزاری مسابقات نسبت به بازیکنان و کادرفنی و حتی تماشاگران تیم میهمان حرمت شکنی شده است. باشگاه پیکان از فدراسیون والیبال به عنوان بالاترین مرجع و نیز متعاقبا سازمان لیگ خواستار است که با پیدا کردن راه حل های مناسب این حرمت شکنی ها را ریشه کن کرده و نگذارد در سالن های مقدس والیبال حرمت ها شکسته شود. متاسفانه تیم هایی که به لحاظ فنی نتیجه را واگذار می کنند اخلاق را هم با رفتارهای نامناسب و تهمت زدن های بی اساس زیر سوال برده و روح جوانمردی در ورزش را خدشه دار می کنند.
 
 این باشگاه به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی که سابقه دیرین در عرصه ورزش دارد حتی حاضر است در این راه و برای ریشه کن کردن بی اخلاقی ها با رهنمود ها و توصیه های  فدراسیون و سازمان لیگ نهایت  تلاش خود را جهت سالم سازی محیط والیبال انجام دهد . ضمن اینکه از این دو مجموعه انتظار دارد که در برابر این حرمت شکنی‌ها سکوت نکرده تا ضمن برخورد از حوادث آینده جلوگیری نماید.
 
در پایان باشگاه پیکان با 12 قهرمانی در ایران ، 7 قهرمانی در آسیا و عنوان سومی جهان تعریف و جایگاه خاصی نه تنها در والیبال ایران بلکه در آسیا و جهان دارد و نیازی مانند بعضی تیم ها به حریص بودن در کسب مقام با عدم تمکین به مسائل اخلاقی ندارد و پایبندی به اخلاقیات و جوانمردی مهمترین رکن حرکتی این موسسه در تمامی فعالیتهای ورزشی اش می باشد.
 
ضمنا متذکر می شود در این مدت از پاسخ دادن به مصاحبه ها و بی اخلاقی ها از سوی افراد مغرض و افرادی که نان پیکان را خورده اند و حرمت نگه نداشتند  امتناع کرده و جواب چنین مسایلی را در زمین های ورزشی از جمله سالن های والیبال با بازی های زیبا و با رعایت اخلاق اسلامی – ورزشی خواهد داد چرا که معتقدیم بقول شهید بهشتی:

 ( بهشت را به بها می دهند، نه به بهانه )


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *