رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انصراف تهمورس پورناظری از حضور در جايزه «باربد»

17:00 - 01 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۰۹۳
تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی چند ساعت مانده به آغاز مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، با انتشار نامه ای انصراف خود از حضور در جايزه «باربد» این دوره از جشنواره را اعلام کرد.
به گزارش گروه فرهنگی ، متن نامه انصراف تهمورس پورناظری به این شرح منتشر شده است:
 
«هیأت محترم داوران جایزه «باربد»
 
با درود و ادای احترام
 
بدون‌شک تلاش‌های بی‌وقفه‌ شما در انتخاب برترین‌های موسیقی ایران، اتفاقی است که در تاریخ موسیقی این سرزمين ماندگار شده و سنگ‌بنای حرکتی را بنیان می‌نهد که تأثیرات آن را در آینده‌ای نزدیک و دور می‌توان مشاهده کرد. در روزگاری که عده‌ای - از بیرون و درون جامعه موسیقی- کمر همت بسته‌اند بر اعمال فشارهای گونه‌گون به هنر و هنرمند موسیقی، حرکت‌های اين چنينی، می‌تواند در تسهیل گردش چرخ این هنر مؤثر باشد؛ چرا که اساس موسیقی بر «آفرینش» استوار است و جایزه‌ «باربد» می‌تواند انگیزه‌های هنرمندان را برای خلق آثار موسیقایی ماندگار دوچندان کند.
 
اما از آنجا كه برگزاری جشنواره موسيقی فجر را به طور پيوسته همراهى كرده ام و از سوی دیگر، نام خود را در میان نامزدهای دریافت این جایزه می‌بینم به جهت جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای در زمینه مخدوش بودن آرا و داورى شما عزيزان با کمال احترام، انصراف خود را از حضور در جايزه «باربد» اعلام می‌دارم و امید دارم که بخت کسب جایزه‌ای به نام موسیقی‌دان بزرگ ایران، با شایسته‌ترین‌های موسیقی همراه باشد.»




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *