سایت جدید انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد

19:50 - 01 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۷۷۸۰
سایت جدید انقلاب اسلامی حوزه هنری با آرشیوی غنی و گسترده از اسناد، روزنامه‌ها، مقالات و اطلاعات مرتبط با انقلاب اسلامی كشورمان به تازگی راه‌‌اندازی شده است.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، سایت تحلیلی، خبری و تاریخی انقلاب اسلامی كه به همت مركز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری و  دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری در حال حاضر به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است، با بخش‌های مختلف همچون امروز در آیینه تاریخ، بانك اطلاعات، روزنامه 57، خاطرات، گفت وگو/خبر، مقاله، ادب و هنر، معرفی كتاب و ... اطلاعات كامل و جامعی را در رابطه با انقلاب اسلامی كشورمان و حواشی آن در اختیار مخاطبان، به ویژه محققان و پژوهشگران می‌گذارد.
 
سایت جدید انقلاب اسلامی آرشیو كاملی از روزنامه‌های دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار دارد كه می‌تواند مورد توجه هر مخاطبی قرار گیرد و همچنین در بخش بانك اطلاعات امكان جست‌وجوی هوشمند موضوعات مدنظر مخاطبان را فراهم آورده است.
 
در این سایت همچنین تازه‌ترین مقالات و یادداشت‌های تحلیلی پیرامون تاریخ شفاهی و خاطرات شفاهی كشورمان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و به روز رسانی می شود.
 
در بخش خاطرات نیز علاقه‌مندان می‌توانند به خاطرات زیادی از افراد تاثیرگذار و مطرح دوران انقلاب اسلامی دسترسی داشته باشند. خاطراتی كه توسط پژوهشگران دفتر ادبیات انقلاب اسلامی و دفتر تاریخ شفاهی گردآوری و تنظیم شده و چكیده‌ای از برترین بخش‌های آن در اختیار مخاطبان سایت انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
 

علاقه مندان برای استفاده از سایت انقلاب اسلامی می‌توانند به این لینك مراجعه كنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *