«سفر برق» به شبکه مستند

14:04 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۹۲۲
«سفر برق» به شبکه مستند
مستند «سفر برق: داستان انرژی» با گویندگی ۱۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ مستند «سفر برق: داستان انرژی» در گونه مستند اجتماعی محصول انگلیس در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه و صدابردار آن روژین جشن سده است. آزاده اکبری، شهراد بانکی، محمد بهاریان، ارسلان جولایی، الهام چارانی، اعظم سادات دلبری، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، علیرضا شایگان، فاطمه صبا، نغمه عزیزی پور، امیرصالح کسروی، علی منانی، نیما نکویی فرد و لادن سلطان پناه صداپیشه‌های این اثر بودند.

این مستند داستان انرژی، مهم‌ترین منبع قرار گرفته در اختیار بشر را به تصویر کشیده و نشان می‌دهد که چگونه در آب، غذا، شهرها، وسایل حمل و نقل و حتی جنگ‌ها ردپایی از انرژی وجود دارد. همچنین چگونگی مهار چنین نیرویی را به منظور توسعه و پیشرفت بیشتر انسان بررسی کرده است.

مستندی تحقیقی با قسمت‌های یک ساعته که اطلاعات زیادی را در مورد موضوع در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در هر قسمت در ابتدا کاربرد امروزی یک نوع انرژی را بیان کرده و سپس با سفر به عقب در زمان، راز‌های اهمیت آن و چگونگی مهار چنین نیرویی را به منظور توسعه و پیشرفت بیشتر بشریت، به تصویر کشیده و با مستنداتی تاریخی، از داستان‌ها و رموز پشت آن پرده برداری می‌کند.

شبکه‌ مستند، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *