کشف 48 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

21:21 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۳۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 48 تن و 211 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار رهامبخش حبیبی با تاکید بر مهارت و تخصص کارکنان مرزبانی و تجهیز مرزهای استان به امکانات مدرن الکترونیکی، اظهار کرد: در حال حاضر امنیت خوبی در مرزهای استان حاکم است.

فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران این فرماندهی در یگان‌های مرزی سیستان و بلوچستان، در راستای انجام خدمتی صادقانه به مردم شهید پرور، غیور و خونگرم و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌اند با رشادت و اقتدار موجب ناکامی قاچاقچیان و سودجویان در انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق و مواد مخدر شوند.

این مسئول ادامه داد: مرزداران از ابتدای امسال، با دستگیری 127 نفر از قاچاقچیان و هلاکت 44 نفر از سوداگران مرگ، معاندین و اشرار مسلح توانستند 45 دستگاه وسیله نقلیه حامل را توقیف و بیش از 48 تن مواد مخدر از نوع هروئین، کراک، مرفین، حشیش و تریاک را کشف کنند.

وی گفت: همچنین از ابتدای امسال یک هزار و 367 دستگاه خودرو و شناور توقیف و از خروج نزدیک به یک میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده سوختی از کشور و ورود 144 تن و 122 کیلوگرم برنج، بیش از یک تن شکر، 518 هزار و 574 پاکت سیگار قاچاق جلوگیری شده است.

سردار حبیبی بیان کرد: با اقدامات موثر مرزبانی در مدت فوق، تعداد 256 دستگاه وسیله نقلیه حامل اتباع بیگانه توقیف، 138 قاچاقچی انسان به همراه تعداد 19 هزار و 20 نفر متجاوز مرزی دستگیر و بیش از 262 هزار و 300  نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز نیز از کشور توسط این فرماندهی طرد شده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *