بازدید لاریجانی از شبکه جهانی ولایت/تشکر از آیت‌الله العظمی مکارم به دلیل نشر معارف اسلامی با بهره گیری از امکانات روز

15:53 - 23 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۷۳۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس مجلس شورای اسلامی از محل شبکه جهانی ولایت بازدید و با مسئولان این شبکه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش گروه سیاسی ، علی لاریجانی صبح امروز (جمعه 23 بهمن) از محل شبکه جهانی ولایت بازدید کرد و اظهار داشت: این شبکه الحمدالله موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: شبکه ولایت اقدامات زیربنایی خوبی انجام داده است. مسائل فرهنگی در این شبکه بسیار عمیق و موثر است و آثار بنیادین خوبی دارد. رویکرد این شبکه کار بسیار اساسی و درستی است.

وی خطاب به مسئولان این شبکه ادامه داد:‌ اینکه اساس کار شما روی نشر معارف اهل بیت (ع) است، خلأ موجود را جبران می‌کند.

رئیس مجلس افزود: لازم است از آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تشکر کنیم که برای نشر معارف اسلامی از ابزار و امکانات به‌روز استفاده می‌کند، اینکه در حوزه علمیه قم به این موضوعات توجه شود، کار بسیار درست و دقیقی است و امیدواریم که این مسیر شما پرتاثیر باشد.

 لاریجانی تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها با شبکه ولایت مأنوس هستند و خانواده‌هایی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، چون در معرض شبهات دینی هستند، از برنامه‌های این شبکه استفاده می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استدلال شبکه ولایت در مسائلی مانند مهدویت بسیار خوب است، گفت: گروه‌های فعال در این شبکه عملکرد خوبی دارند و شاید بتوان زمینه را فراهم کرد که برنامه‌های این شبکه در شبکه‌های داخلی کشور نیز پخش شود.

شبکه جهانی ولایت در زمینه ایجاد مودت بین مسلمانان و پاسخگویی به شبهات دینی فعالیت می‌کند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *