رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تالیفات و مقالات جامعه الزهرا در تمام دنیا منتشر شود

21:40 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۵۹۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه جامعه الزهرا با سابقه درخشانی که دارد باید تولیداتش در همه عالم منتشر شود، گفت: باید نشریات و تالیفات و مقالات جامعه الزهرا بیش از این باشد و در تمام دنیا منتشر شود.
تالیفات و مقالات جامعه الزهرا در تمام دنیا منتشر شودبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در مراسم افتتاحیه سالن بیداری اسلامی که در جامعه الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه این سالن به فضل الهی می‌تواند با عنوانی که برایش در نظر گرفته شده، منشا بیداری اسلامی در جهان باشد و افرادی را از خواب غفلت بیدار کند، اظهار داشت: تقارن این افتتاح با شب عید بزرگ انقلاب بسیار مبارک است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران افزود: در این عید معجزه‌ای با عنایت و فضل پرودگار رقم خورد و با آن نظام و حکومت الهی و اسلامی مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه باید وظایفی که حکومت اسلامی برعهده ما گذاشته است، به درستی ایفا کنیم، بیان کرد: دهه فجر انقلاب و روزهای انقلاب هرکدام دریایی از خاطره است و هر کدام از این‌ها عقبه‌ای دارد.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه ساقط‌شدن این نظام شاهنشاهی تا بن‌دندان مسلح تنها می‌تواند با معجزه‌بودن توجیه شود، افزود: در مقابل این نظام مسلح مردم با دست خالی ایستادند و نظام الهی را جایگزین کردند که این عید بزرگی است و در راس این نظام یک فرد عالم و باتقوا قرار می‌گیرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه تاکید کرد: از زمان امام علی (ع) حکومت الهی نداشیم و امامان ما نتوانستند حکومت را در دست گیرند، بعد از هزار وچندین سال یک فقیه جامع الشرایط توانسته حکومت نظام الهی را در دست بگیرد، افتخار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه ولی فقیه تصمیمات را براساس مصالح جامعه اسلامی و مصالح نظام پیاده می‌کند که برکاتش را امروز در امنیت موجود در کشورمان می‌بینیم، عنوان کرد: در میان این همه ناامنی و کشت و کشتار در کشورهای اطراف، امروز می‌بینیم که برکت اسلام و ولایت‌فقیه در کشور ما امنیت برقرار است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه جامعه الزهرا به امر امام خمینی (ره) تشکیل شد و با عنایت مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است، عنوان کرد: جامعه الزهرا مجموعه‌ای عظیم و افتخارآمیز است، طلابی که در این مراکز تحصیل می‌کنند پیشرفت‌های خوب و قابل توجهی داشته و دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه جامعه الزهرا با سابقه درخشانی که دارد باید تولیداتش در همه عالم منتشر شود، گفت: باید نشریات و تالیفات و مقالات جامعه الزهرا بیش از این باشد و در تمام دنیا منتشر شود.

وی تصریح کرد: باید تک‌تک طلاب جامعه الزهرا برای تبلیغ در حوزه‌های علمیه خواهران آماده باشند، بهترین تبلیغ و امر به معروف و نهی از منکر عملی است و این طلاب با حضور در مناطق مختلف می‌توانند الگوی رفتاری باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *