ممکن است طیفی به عنوان حامیان دولت در انتخابات مجلس حضور داشته باشند

13:28 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۴۶۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مجید انصاری گفت: در میان کاندیداها نیز افرادی وجود دارند که به سیاست های دولت و رئیس جمهور نزدیک هستند از این رو ممکن است طیفی به عنوان حامیان دولت در انتخابات مجلس حضور داشته باشند.
ممکن است طیفی به عنوان حامیان دولت در انتخابات مجلس حضور داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود اصلاح طلبان به انتخابات اظهار کرد: بنده در کمیته بررسی نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات حضور ندارم  لذا از این موضوع اطلاع ندارم.

انصاری تأکید کرد: دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا انتخابات پرشوری را برگزار کند و در حال حاضر نیز در جامعه افراد زیادی هستند که علاقمندند طرفداران دولت در مجلس باشند.

وی ادامه داد: در میان کاندیداها نیز افرادی وجود دارند که به سیاست های دولت و رئیس جمهور نزدیک هستند از این رو ممکن است طیفی به عنوان حامیان دولت در انتخابات مجلس حضور داشته باشند.

انصاری درباره زمان رسیدگی به بودجه سال 95 در دولت گفت: قبل تر از این نیز سابقه داشته است که دولت بودجه را در این مرحله زمانی ارائه دهد لذا ما امیدواریم که پس از تعطیلات مجلس، بررسی و تصویب بودجه در دستور کاری آن قرار گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *