رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجتمع مسکونی خلیج فارس در سیری افتتاح شد

1:30 - 19 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۹۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مجتمع مسکونی ١٦٠ واحدی خلیج فارس، دقایقی پیش با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی سیری افتتاح شد.
به گزارش ، مجتمع مسکونی ١٦٠ واحدی موسوم به مجتمع خلیج فارس، صبح امروز (یکشنبه، ١٨ بهمن ماه) با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی سیری افتتاح شد.
 
بر اساس این گزارش، با توجه به حضور سعید حافظی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه سیری، جلسه هفتگی تولید این شرکت بعدازظهر امروز در این منطقه عملیاتی و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دیگر مدیران ارشد نفت فلات قاره برگزار می شود.    
 
برگزاری جلسه ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و همچنین رئیس منطقه عملیاتی سیری و مسئولان واحدهای مختلف فعال در این منطقه عملیاتی به منظور بررسی وضع طرحها و پروژه های در دست اقدام در سیری، از دیگر بخشهای کاری برنامه ریزی شده این سفر برای امروز به شمار می رود.
 
جزیره سیری در حدود ٧٢ کیلومتری خط ساحلی ایران در جنوب بندر لنگه و ٤٠ کیلومتری غرب جزیره ابوموسی واقع شده است؛ این جزیره ١٨ کیلومتر مربع وسعت دارد و طول تقریبی جزیره ٥,٦ کیلومتر و عرض آن حدود ٣ کیلومتر است؛ با اکتشاف نفت در خلیج فارس و فعال شدن شرکت نفتی سوفیران در این جزیره، نخستین بار استخراج نفت در این منطقه نفتی در سال ١٣٥٥ آغاز شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *