«مریم مقدس» از تلویزیون ملی ونزوئلا پخش شد

23:50 - 17 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۳۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
«دهه سینمای ایران» عنوان برنامه‌ای است كه به همت رایزنی فرهنگی كشورمان در ونزوئلا و با نمایش 13 فیلم سینمایی كشورمان از تلویزیون دولتی vive ونزوئلا در حال پخش است.
به گزارش گروه فرهنگی ، همزمان با سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نخستین روز از دهه فجر، فیلم سینمایی «مریم مقدس» (دوبله شده به زبان اسپانیولی) به عنوان اولین فیلم از مجموعه 13 فیلم سینمایی ایرانی «دهه سینمای ایران» در شبکه تلویزیونی دولتی vive ونزوئلا به نمایش درآمد.
 
مدت زمان پخش این فیلم 100 دقیقه بود که پس از پایان آن، مستند گردشگری با موضوع ایران به مدت 70 دقیقه پخش شد. این فیلم مستند به معرفی شهرهای تهران، اصفهان، کاشان و مجموعه تخت جمشید می‌پرداخت.
 
بر اساس برنامه‌ریزی رایزنی فرهنگی ایران، مقرر شده تا 13 فیلم سینمایی ایرانی به همراه 13 مستند تاریخی و گردشگری تا پایان «دهه سینمای ایران» (25 بهمن ماه) از شبکه تلویزیونی دولتی vive ونزوئلا به نمایش گذاشته شود. این شبکه، شبکه‌ای فرهنگی و تقریباً معادل شبکه 4 سیمای جمهوری اسلامی ایران است که ویژه اقشار فرهنگی جامعه محسوب می شود.
 
بسیاری از روزنامه‌های مهم ونزوئلا همانند «سیودادکاراکاس»، «کورئواورینوکو» و ... از هفته گذشته به معرفی این رویداد بزرگ فرهنگی پرداخته‌اند.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *