حواشی روز سوم جشنواره سی و چهارم/ غوغا و غافلگیری در برج میلاد

9:16 - 15 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۶۵۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در نشست فیلم سینمایی"دلبری" که اولین نشست روز سوم جشنواره بود جلال اشکذری صحبت های علیرضا غفاری مجری را برنتافت.
حواشی روز سوم جشنواره سی و چهارم/ غوغا و غافلگیری در برج میلادبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، روز سوم از جشنواره سی و چهارم از همان ساعات ابتدایی با حاشیه هایی همراه بود .

در نشست فیلم سینمایی"دلبری" جلال اشکذری صحبت های علیرضا غفاری مجری را برنتافت این مجری بازی هنگامه قاضیانی در این فیلم و چگونگی سرمایه گذاری بر روی "دلبری" را مورد نقد قرار داد که در این لحظه با اعتراض کارگردان مواجه شد .

سپس نشست خبری فیلم سینمایی"آخرین بار کی سحررو دیدی؟" بدون حضور بازیگران اصلی برگزار شد .

ژاله صامتی و فریبرز عرب نیا در روز نمایش فیلم هم به همراه عوامل بر روی فرش قرمز قرار نگرفته بودند.

به همین ترتیب تهیه کننده کار با استفاده از این موضوع و مصاحبه هایی که چندی پیش ژاله صامتی مبنی بر نگرفتن دستمزدش انجام داده بود گفت: فیلم نداشته و کاش دوباره این فیلم را ببیند تا متوجه شود در چه نقشی و چه فیلمی بازی کرده است. ما بالغ بر 97 درصد مطالبات پروژه را تسویه کرده ایم و باقی مطالبات هم در یکی دو روز آتی تسویه می شود اما خانم صامتی با اظهارات تند خود کار غیر حرفه ای کرده است. درباره آقای عرب نیا هم باید توضیح بدهم که باید ملاک همه ما قرارداد باشد اما برخی دوستان نظر داشتند که کار متوقف بشود و از راه های مختلف کارشکنی می کردند.

بر خلاف آنچه که پیش تر محمد حیدری دبیر جشنواره در نشست های خود از برقرای نظم بیشتر در برگزاری این رویداد فرهنگی خبر می داد اما شاهد بی نظمی فراوانی نسبت به دوره های پیشین هستیم .

یکی از این بی نظمی ها نحوه ارائه غذا به اصحاب رسانه و منتقدان است در این میان سوالی که مطرح می شود این است که آیا شان اصحاب رسانه و منتقدان این است که بر سر غذا دچار اختلاف و کش مکش با برگزار کنندگان جشنواره شوند؟ این در حالی است که برگزار کنندگان میزبان این جشنواره هستند .

نحوه ارائه فیش های توزیع غذا به حدی ضعیف است که شب گذشته بعد از اکران فیلم سینمایی" ابد و یک روز" و استقبال بسیار خوب اهالی رسانه از این فیلم ازدحام زیاد و صف طولانی برای گرفتن فیش های شام  به وجود آمد به طوری که فرش قرمز عوامل فیلم سینمایی" هفت ماهگی" به درستی انجام نشد .

این در حالی است که مسئولان جشنواره باید پیش بینی می کردند که برخی از آثار با استقبال  خوبی مواجه می شوند و طبیعتا افراد زیادی به برج میلاد می آیند با احتساب چنین فرضیه ای باید تعداد ورودی های بیشتری برای گرفتن فیش غذا در نظر می گرفتند نه اینکه افراد تنها از یک ورودی بتوانند فیش غذا دریافت کنند.

وعده دیگر محمد حیدری هم تحقق پیدا نکرد

همزمان با استقبال خوب اهالی رسانه از فیلم" ابد و یک روز" شاهد حضور افراد غیر مرتبط با مطبوعات و کودکان در کاخ جشنواره بودیم .

استقبال از این فیلم سینمایی به گونه ای بود که بسیاری به صورت ایستاده در برج میلاد آن را تماشا کردند به گونه ای که این فیلم مخاطبان را غافلگیر، و در فضای برج میلاد غوغا به پا کرد.

عادل فردوسی پور و سردار منتظر المهدی هم در روز سوم جشنواره به برج میلاد آمدند.
 
با روند این بی نظمی ها سوالی که مطرح می شود این است که آیا روز چهارم جشنواره هم با بی نظمی همراه می شود؟!



 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *