آخرین اخبار از نتایج نهایی گزینش آزمون استخدامی آموزش و پرورش

12:08 - 13 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۹۸۲۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر کل گزینش آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان باید 36 واحد درسی را در دانشگاه فرهنگیان بگذارند، گفت: تعدادی از پذیرفته شدگان هنوز صلاحیتشان تأیید نشده است.

به گزارش خبرنگار جامعه ، شاپور محمد زاده در گفت و گوی زنده شبکه خبر در رابطه با استخدام فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: حدوداً 4 هزار و 331 نفر اسامی پذیرفته شدگان است که امروز بالغ بر 4 هزار و 50 نفر را قبولی نهایی اعلام کردیم.

وی بیان کرد: افرادی که اسامی آنها اعلام نشده است پرونده هایشان در حال حاضر در دست بررسی است و به محض وصول نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

مدیر کل گزینش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تعدادی از پذیرفته شدگان هنوز صلاحیتشان تأیید نشده است، تصریح کرد: این افراد می توانند جهت بررسی و اعتراض خود به هسته های گزینشی استان‌ها مراجعه کنند.

محمدزاده مطرح کرد: قانون به اعلام کرده است کسانی که رد صلاحیت می شوند می توانند، اعتراض خود را اعلام کنند، با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش کلاس های آموزشی برگزیدگان این آزمون را در بهمن آغاز خواهد کرد افراد معترض تنها 3 روز فرصت به اعتراض دارند.

وی عنوان کرد: طی یک هفته اعتراض افراد بررسی شده و از سوی هسته های گزینشی هر استان اعلام خواهد شد.

مدیر کل گزینش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برگزیدگان باید 36 واحد درسی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند، افزود: با گذراندن 36 واحد درسی یک آزمون هم از سوی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد که بعد از برگزاری این آزمون افراد مجوز شروع به کار خود را کسب و از مهر 95 به عنوان معلمان پیمانی در آموزش و پرورش شروع به کار می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با جذب این نیروها خلاء معلم در آموزش و پرورش حل خواهد شد، و اینکه آیا باید آزمون های دیگری برگزار شود تا تعداد دیگری جذب بازار کار شوند، افزود: به استناد ماده 28 دانشگاه فرهنگیان ما می توانیم برای جذب افراد در آموزش و پرورش بر اساس لیسانس، آزادانه عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر سال تعداد قابل توجهی دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند، اذعان کرد: در شهریور سال 95 اولین دوره فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند.

اسامی




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *