رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"روسیه": داعش متحمل شکست های سنگین شده است

16:00 - 07 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۱۳۲
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: گروه تروریستی داعش متحمل شکست های سنگین شده است و مناطق تحت اشغال خود را یکی پس از دیگری از دست می دهد.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از ایتارتاس، "ویتالی چورکین" گفت: بر اثر عملیات هوافضای روسیه، تلفات و خسارات بسیار سنگینی به گروه داعش وارد امده و تروریست های این گروه روحیه خود را از دست داده اند.

چورکین همچنین به آزادسازی مناطق وسیعی از سوریه توسط ارتش این کشور از اشغال تروریست های داعشی اشاره کرد.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در ادامه سخنان خود ادعای مقامهای غربی مبنی بر کشته شدن غیرنظامیان بر اثر بمباران مراکز تحت کنترل تروریست ها در سوریه را تکذیب کرد.

مقام روس خاطرنشان کرد: کشورهای عضو ائتلاف آمریکایی در سوریه غیرشفاف عمل می کنند و اقدامات این کشورها علیه تروریست ها چندان موثر نیست و انها اطلاعات مربوط به تلفات غیرنظامیان را در جریان بمباران هوایی ائتلاف پنهان می کنند.

وزارت دفاع روسیه به تازگی اعلام کرد که هواپیماهای روسی از آغاز عملیات هوافضا در سوریه در چهار ماه پیش 6 هزار پرواز رزمی برای بمباران مراکز تحت کنترل تروریست ها انجام داده اند.
 
در مجموع بر اثر عملیات نیروهای سوریه و با پشتیبانی هوایی روسیه 150 منطقه مسکونی در سوریه از کنترل تروریست های داعشی خارج شده است.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *