رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جمع‌آوری هزاران تروریست از ۸۰ کشور توسط آمریکا و متحدانش

1:20 - 03 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۱۱۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: آمریکا و متحدانش هزاران تروریست را از بیش از ۸۰ کشور دنیا جمع‌آوری کرده تا با هزینه‌ای هنگفت در جبهه‌های خارجی علیه ایران به پیروزی دست یابد درحالی که سیاست استکبار مقابل ایران مانند همیشه محکوم به شکست است.
جمع‌آوری هزاران تروریست از ۸۰ کشور توسط آمریکا و متحدانشبه گزارش گروه سیاسی ،علاءالدین بروجردی در جمع اقشار مختلف مردم  شهرستان بروجرد با منطقی خواندن دیپلماسی ایران در عرصه تحولات بین‌الملل اظهار داشت: هزینه ایران در جبهه سوریه کاری منطقی است و بهترین دفاعی است که خارج از مرزهای ایران می‌توان انجام داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: ایستادگی حزب‌الله لبنان به عنوان هم‌پیمان ایران اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و یا شهادت سربازان سوری، یمنی و عراقی در مقابله با متجاوزان به کشورشان گرچه به لحاظ امنیتی برای دفاع از کشور خود بوده اما از نظر استراتژیک برای ایران اسلامی جنبه بازدارندگی از نفوذ دشمنان در آن سوی مرزهای کشور دارد.

وی با تأکید بر لزوم مقابله با دشمنان و زمین‌گیر کردن آنها در جبهه های خارجی بیان کرد: آمریکا با همکاری متحدانش ده‌ها هزار تروریست را از بیش از 80 کشور دنیا جمع‌آوری کرده که با هزینه‌ای هنگفت در جبهه‌های خارجی علیه ایران به پیروزی دست یابد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در 37 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان با وجود همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و معیشتی موجود نتوانسته‌اند در این مصاف علیه کشور به پیروزی دست یابند و پس از این هم با دفاع جانانه ایران موفق به این کار نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی در گذشته توان دفاعی محدودی داشته و نمی‌توانست با ابزار خود در مقابل دشمن بایستد اما امروز ایران به همت دانشمندان خود در زمره چند کشور موفق دنیا در زمینه دفاع موشکی قرار گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *