رهبری با عزت و اقتدار در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده است

3:50 - 02 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۴۶۲۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد.
رهبری با عزت و اقتدار در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده استبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جمع اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دست‌اندرکاران انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود از انتخابات مهم بوده که همه ملت ایران باید در این انتخابات شرکت گسترده داشته باشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبری امروز با عزت و اقتدار در برابر همه تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است و باید با تبعیت از ایشان،‌ فرمایشات معظم‌له در اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسئله مهم پسابرجام بیان کرد: نباید به دشمنان و استکبار جهانی اجازه نفوذ داد بلکه باید همیشه هوشیار و مراقب توطئه‌های شوم دشمنان باشیم.

عابدینی با اشاره به وظیفه مهم اساتید و مدیران مدارس علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: اساتید و مدیران که بیشترین ارتباط را با طلاب در مدرسه و کلاس درس دارند بدانند که وظیفه آنان بسیار با اهمیت و تأثیرگذار است.

این مسئول ضمن قدردانی از تلاش‌های آیت‌الله هادی باریک‌بین و مرحوم شالی عنوان کرد: آیت‌الله باریک‌بین و مرحوم آیت‌الله شالی در احیای مدارس علمیه استان قزوین تلاش‌های بسیار ماندگاری را داشتند که باید همیشه قدردان آن بود.

امام جمعه قزوین به وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: ولایت‌پذیری یکی از خصوصیات بارز کریمه اهل بیت (س) بود.

حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌ علمیه استان قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌های مدارس علمیه این استان ارائه داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *